همزمان با مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5، مخالفان مذاکرات در واشنگتن دور هم جمع شدند تا راه‌های شکست این مذاکرات را بررسی کنند.
کد خبر: ۸۰۴۹۱۲
افشای همکاری عربستان و اسرائیل علیه ایران

به گزارش فارس، در همین راستا «دوری گلد» مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در نشست اندیشکده شورای روابط خارجی، پرده از اتحاد عبری – عربی، علیه ایران برداشت و کشورمان را تهدید مشترک علیه تل‌آویو و ریاض معرفی و افشا کرد «تل‌آویو و ریاض ماه‌هاست که با هم به صورت محرمانه در مورد ایران گفت‌وگو می‌کنند».

«انور اشکی»، از مقامات نزدیک به خاندان آل‌سعود هم در همین نشست مدعی شد: صلح با اسرائیل و تغییر رژیم ایران برای امنیت منطقه ضروری است.

وفاداری به امام با اطاعت از رهبری

غلامعلی حدادعادل، نماینده مجلس دیروز در جمع راهپیمایان 15 خرداد ورامین گفت: مردم ورامین در فتنه 88 نشان دادند که فرزندان خلف کفن‌پوشان 15 خرداد هستند.

به گزارش فارس، وی افزود: امروز 26 سال از ارتحال امام گذشته و مردم ایران از میراث امام بخوبی پاسداری و نگهبانی کرده و وفاداری خود را نسبت به امام با اطاعت از رهبری نشان داده‌اند.

سید حسن خمینی: خون‌های پاکی که ریخته شده انقلاب را بیمه کرده است

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی طی سخنانی در برنامه تلویزیونی «تمام ماه» که چهارشنبه شب از شبکه دو سیما پخش شد در پاسخ به این پرسش که برای نهضت امام(ره) چه آینده‌ای تصور می‌کنید؟ با تاکید بر این‌که این موضوع به خود ما بستگی دارد، اظهار کرد: باید ببینیم که ما چه رهروانی هستیم. خداوند وعده داده که حتما کمک می‌کند، اما این به شرطی است که ما کمک کنیم.

نوه امام راحل خاطرنشان کرد: من کلا آدم امیدواری هستم و در مجموع امید دارم و به قوه و فهم و ایمان جامعه هم باور دارم و معتقدم خون‌های پاکی که در طول این سال‌ها ریخته شده به نوعی ما را بیمه کرده است؛ البته به شرطی که خودمان آن را از بین نبریم.

احتمال ادامه مذاکرات تا ۱۰ تیر

یک کارشناس عضو تیم هسته‌ای کشورمان با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 که در سطح معاونان وزیر خارجه و کارشناسان، در وین در حال برگزاری است به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با پیشرفتی که در نگارش متن توافقنامه احتمالی حاصل شده، ممکن است این دور از مذاکرات، بدون وقفه تا تاریخ دهم تیر ادامه یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها