جام جم ورزشی: ورزشکاران حرفه ای و مشهور دنیا در هر رشته ای درآمد بسیار زیادی به دست می آورند.
کد خبر: ۸۰۴۴۰۱
«مرد پول» دنیای ورزش کیست؟

به گزارش جام جم ورزشی ، هم اکنون ثروتمندترین و پردرآمدترین ورزشکار جهان یک بوکسور به نام فلوید می ودر است. این بوکسور آمریکایی سالیانه به طور متوسط 100 میلیون دلار درآمد دارد. این درآمد سالیانه، وی را از هر ورزشکار دیگری متمایز می کند. آخرین مبارزه ای که این بوکسور بدون شکست انجام داد مربوط به ماه گذشته می شود. او در مسابقه بوکس قرن مقابل مانی پاکیائو بوکسور فلیپینی قرار گرفت و بیش از 136 میلیون دلار کسب درآمد کرد. او پیروز بزرگ این میدان بود.

می ودر اکنون به دلیل ثروت بی حد و اندازه اش به مرد پول دنیای ورزش شهرت یافته است. هیچ ورزشکاری از لحاظ ثروت و کسب درآمد به پای این بوکسور 38 ساله نمی رسد. او گران ترین و مجلل ترین خانه ها را در اختیار دارد. علاوه بر آن کلکسیون شگفت آوری از لوکس ترین اتومبیل های جهان را نیز در اختیار دارد.

با توجه به افکار نژادپرستانه قدرتمندی که در گذشته وجود داشت شاید هرگز کسی گمانش را نمی کرد یک بوکسور سیاه پوست بر صدر ثروتمندترین ورزشکاران جهان بایستد. اما این بوکسور اکنون با پشت سر گذاشتن تمام مشکلات اکنون از موفق ترین ورزشکاران جهان به شمار می رود.

البته رفتار این بوکسور در قبال ثروتی که دارد و فخر فروشی او با ثروتش باعث شده تابسیاری به او انتقاد کنند. می ودر هر چند وقت یکبار عکس هایی با پول، اتومبیل های لوکس و جت اختصاصی اش به اشتراک می گذارد که این رفتار وی بسیار انتقاد برانگیز بوده است.

منبع: دیلی میل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها