ریزش کوه آزادراه چالوس - مرزن آباد را مسدود کرد

محدودیت‌های ترافیکی جاده ها در ایام پایانی هفته

محدودیت‌های تردد در محورهای برون شهری اعلام شد که بر این اساس آزادراه چالوس– مرزن آباد، مسیر شمال به جنوب، مقطع واقع در استان مازندران، به دلیل ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود است.
کد خبر: ۸۰۴۳۷۹
محدودیت‌های ترافیکی جاده ها در ایام پایانی هفته

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌ روال عادی درجریان است.

در شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت‌ شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۴۵۱ ترددشمار فعال درمحورهای برون‌شهری، نسبت به روزقبل ۴.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

محورهای دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته عبارتند از: آزادراه کرج-تهران، آزادراه قزوین-کرج، آزادراه کرج-قزوین، آزادراه تهران-کرج، آزادراه ساوه-تهران، آزادراه تهران-ساوه، آزادراه تهران-قم، آزادراه قم-تهران، کرج-ماهدشت و ایلخچی-تبریز.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی

۱- آزادراه چالوس– مرزن آباد، مسیر شمال به جنوب، مقطع واقع در استان مازندران، به دلیل ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود و جاده قدیم مرزن آباد– چالوس به عنوان محور جایگزین معرفی می‌شود.

ممنوعیت تردد به‌تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه:

الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

۱-محورکرج- چالوس (کندوان)، واقع در استان‌های البرز ومازندران، برای عبوروسایل نقلیه سنگین اعم ازتریلر، کامیون وکامیونت ها تااطلاع بعدی ممنوع است.

۲-محورهراز، واقع در استان‌های تهران و مازندران، برای عبور وسایل نقلیه سنگین اعم از اتوبوس، تریلر، کامیون و کامیونت ها تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ب) سایر محورها:

در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت(ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به‌ دلیل مداخله با ترافیک شهری‌ و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور ۲۳ کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی می‌گردد. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

۱-آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین:

الف –آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران(باند جنوبی)، مقطع واقع در استان البرز، از مورخ ۲۴ فروردین تا۲۴ شهریور، روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۵ به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶ خرداد و ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۷، ۲۸، و ۲۹ تیر و ۲۰ مرداد، به دلیل اجرای عملیات درز گیری و روکش آسفالت، حدفاصل پل حصارک تا تیر ۲۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

ب –آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین (باند شمتا)، مقطع واقع در استان البرز، از مورخ ۲۴ فروردین تا ۲۴ شهریور، روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۴:۳۰ بغیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶ خرداد و ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ تیر و ۲۰ مرداد، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل تیر ۲۰۰ تا پل حصارک ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲–آزادراه تهران ـ ساوه (باند رفت و برگشت)، واقع در استان تهران، از مورخ ۳۰ فروردین تا۳۱ تیر ماه ۹۴، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۶ به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل پل رودخانه شور تا آزادگان، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

۳ –آزادراه تهران ـ قم، واقع در استان تهران، از مورخ ۳۰ فروردین تا ۳۱ تیر ماه ۹۴، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۶ به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل پل نعلبندان تا عوارضی تهران، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

۴ –بزرگراه تهران ـ فیروزکوه، واقع در استان تهران، از مورخ ۱۰ اردیبهشت ۹۴، روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۸ به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل آبسرد تا پل شلمبه، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

۵ –محور هراز، واقع در استان تهران، از مورخ ۱۴ اردیبهشت ۹۴، روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۸ به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

ب) سایر محورها:

آذربایجان شرقی:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یاد شده.

آذربایجان غربی:

۱- محور پیرانشهر ـ تمرچین، واقع در استان آذربایجان غربی، از مورخ ۱۷ فروردین تا ۲۴آبان ماه ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری وروکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲-محور خوی ـ قطور ـ رازی، واقع در استان آذربایجان غربی، از مورخ ۱۷ فروردین تا ۳۱ خردادماه ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۹، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر۱۵ تا ۳۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳-محور نقده ـ پیرانشهر، واقع در استان آذربایجان غربی، از مورخ ۱۵ اردیبهشت تا۱۵ خرداد ماه ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹:۳۰، به‌ دلیل اجرای عملیات احداث یک دستگاه ابنیه فنی، حدفاصل کیلومتر۲۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط ازکنار گذر احداثی انجام می‌شود.

اردبیل:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یادشده

اصفهان:

۱- محور نائین ـ اردکان، واقع در استان اصفهان، از مورخ ۵ خرداد تا ۳۱ تیر ماه ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر۰ تا ۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور تیران ـ سه راهی چادگان، واقع در استان اصفهان، از مورخ ۵ خرداد تا ۲۲ شهریور ماه ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۴۹ تا۷۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور اردستان ـ بادرود-کاشان، واقع در استان اصفهان، از مورخ ۵ خرداد تا ۳۱ تیرماه ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹، به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

ایلام:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یاد شده.

بوشهر:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یاد شده.

چهار محال وبختیاری:

۱-محور لردگان ـ ایذه، واقع در استان چهار محال وبختیاری، از مورخ ۲ خردادتا۲ تیر ماه ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۷، به‌دلیل اجرای عملیات روشنایی تونل، حدفاصل کیلومتر۳۰ تا ۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط، باند رفت به ایذه ازکنارگذر تونل وباند برگشت به لردگان از داخل تونل به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

خراسان جنوبی:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یاد شده.

خراسان رضوی:

۱-محور فاروج ـ قوچان، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۹ فروردین تا ۲۹ تیر ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، حدفاصل کیلومتر ۱۵ تا ۲۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲-محور سبزوار ـ بردسکن، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳ اردیبهشت تا۳۱ مرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای درزگیری، قیرپاشی، لکه گیری، روکش آسفالت ، حدفاصل کیلومتر ۳۰ تا ۶۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳-محور گناباد ـ فردوس(گردنه سنگ سبز)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۴ اردیبهشت تا۴ مرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای چاله زنی، انفجار و تخلیه مصالح سطح راه قیرپاشی، حدفاصل کیلومتر ۵۰۰+۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴-محور گناباد ـ فردوس، واقع در استانخراسان رضوی، از مورخ ۴ اردیبهشت تا ۴ مرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای چاله زنی، انفجار و تخلیه مصالح سطح راه قیرپاشی، حدفاصل کیلومتر ۶۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵-محور گناباد ـ فردوس (گردنه سنگ سبز)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۴ اردیبهشت تا ۴ مرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌ دلیل اجرای چاله زنی، انفجار و تخلیه مصالح سطح راه قیرپاشی، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۶-محور کاشمر- نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۵۵ تا ۵۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۷-محور سبزوار ـ نیشابور (باند جنوبی)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۰ اردیبهشت تا۱۰مرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای درزگیری و ماسه آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۱۳تا ۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۸-محور جدید سبزوار ـ اسفراین، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۰ اردیبهشت تا ۲۰ تیر ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای درزگیری و ماسه آسفالت ، حدفاصل کیلومتر ۱۰ تا ۲۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۹-آزادراه مشهد ـ باغچه، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۸ اردیبهشت تا ۸ مرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای نیو جرسی مفصلی در حاشیه آزادراه، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۳۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۰-محور سبزوار ـ بردسکن، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۲ اردیبهشت تا۱ تیر ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات ترمیم دال بتنی پل، حدفاصل کیلومتر ۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۱-محور سبزوار ـ اسفراین، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۲ اردیبهشت تا ۱ تیر ۹۴، از ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات تعریض پل در محل تقاطع افچنگ، حدفاصل کیلومتر ۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۲-محور سه راهی مهنه ـ سه راهی شادمهر، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۷ اردیبهشت تا ۱ تیر ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت توپکا، حدفاصل کیلومتر ۹۰۰+۱۰ تا ۱۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

-محور سه راهی مهنه ـ گناباد، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۷ اردیبهشت تا ۱ تیر ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات درزگیری با قیر، حدفاصل کیلومتر ۸۵۷+ صفر تا ۰۹۰+۲۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۴-آزادراه مشهد ـ چناران، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۶ اردیبهشت تا۳۱خرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای عملیات لکه گیری، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۲۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۵-آزادراه تایباد- باخرز، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۵ خرداد تا ۵ شهریور ۹۴، ساعت ۶ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات تعریض و بهسازی ، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۶-محور عبدا...گیوـ فیروزه، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۶ خرداد تا ۱۵ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۶، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۷-محورقوچان ـ چناران(باندرفت و برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۳ خرداد تا ۳۱ مهر ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات درزگیری با قیر، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۴۵ و ۴۵ تا صفر، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۸-محور سبزوار ـ سلطان آباد، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۰ خرداد تا۱۲ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای ترمیم سنسور، حدفاصل کیلومتر ۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

خراسان شمالی:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یاد شده.

خوزستان:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یاد شده.

زنجان:

۱- آزادراه زنجان ـ تبریز، واقع در استان زنجان، از مورخ ۶ خرداد تا ۶ مهر ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۸۰ (باند جنوبی و شمالی)، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲-محور زنجان ـ تاکستان، واقع در استان زنجان، از مورخ ۱۶ خردادتا ۲۶ خرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۲۰، به‌دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح سه راهی بناب به طارم، حدفاصل کیلومتر ۱۵ تا ۱۷، تردد شماهمزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط از کنارگذر شمتا وجنوبی محور یا از آزادراه زنجان- قزوین انجام می‌شود.

۳-آزاد راه زنجان-قزوین، واقع در استان زنجان، از مورخ ۱۰ خرداد تا ۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۷، به دلیل اجرای عملیات درزگیری پل ۹ دهانه ۱۰ متری حدفاصل کیلومتر ۶۲ تردد با رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط از کنارگذر شمتا وجنوبی محور یا از آزادراه زنجان- قزوین انجام می‌شود.

۴-محور تهم-چورزق، واقع در استان زنجان، از مورخ ۱۷ خرداد تا ۲۲ خرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۲۰، به دلیل اجرای عملیات ترمیم آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۱۵ تا ۱۶، در هنگام عملیات محدوده مورد نظر مسدود بوده و تردد از محور زنجان-سه راهی بناب-دستجرد-چورزق انجام می گیرد.

سمنان:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یاد شده.

سیستان وبلوچستان:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یاد شده.

فارس:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یاد شده.

قزوین:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یاد شده.

قم:

۱- آزادراه قم ـ تهران، مقطع واقع در استانقم، از مورخ ۱۷ خرداد تا ۲۸ تیر ۹۴، ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰، به دلیل اجرای عملیات تعمیرات پل عسگرآباد، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

کردستان:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یاد شده.

کرمان:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یاد شده.

کرمانشاه:

۱-محور ایلام ـ حمیل، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ ۵ اردیبهشت تا ۳۰ مرداد ۹۴، به طور ۲۴ ساعته، به‌دلیل اجرا و تکمیل گالری، حدفاصل کیلومتر ۱۶سه راه حمیل به ایلام، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲-محور جوانرود ـ بیاشوش، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ یک خرداد تا۱ مرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۷، به‌دلیل اجرای عملیات تعریض و شانه سازی، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳-محور ثلاث باباجانی ـ جوانرود، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ ۱ خرداد تا۱ تیر ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۷، به‌دلیل اجرای عملیات حاکبرداری و اصلاح قوس، حدفاصل کیلومتر ۶ تا ۳۰۰+۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴-محور صحنه ـ سنقر، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ ۱۷ خرداد تا ۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۷، به‌دلیل اجرای عملیات تعریض و شانه سازی، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۲۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

کهگیلویه وبویر احمد:

۱-کمربندی یاسوج ـ اصفهان، واقع در استانکهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۲۹ فروردین تا ۳۱ خردادماه ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۷، به‌دلیل اجرای عملیات برداشت مخلوط ، حدفاصل کیلومتر ۷ تا ۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور یاسوج ـ بابامیدان، واقع در استانکهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ خردادماه ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۷، به‌دلیل اجرای عملیات نصب علائم، حدفاصل کیلومتر ۴۳ تا ۴۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

-۳محور یاسوج ـ پاتاوه، واقع در استانکهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۱۹ اردیبهشت تا ۲۰ خردادماه ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۷، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۳۴ تا ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

گلستان:

۱-محور آزادشهرـ خوش ییلاق، واقع در استان گلستان، از مورخ ۱۴ اردیبهشت تا ۱۴ تیر ماه ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای عملیات تکمیل واریانت، حدفاصل کیلومتر ۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

گیلان:

۱-آزادراه رشت ـ قزوین بالعکس، واقع در استان گیلان، از مورخ ۲ خرداد تا ۱۲ خرداد ماه ۹۴ بغیر از روزهای تعطیل، ساعت ۸ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای عملیات تعویض و مرمت درز انبساط پل ها، حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۳۰ و کیلومتر ۵۰ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزادراه رشت ـ قزوین بالعکس، واقع در استان گیلان، از مورخ ۲۷ اردیبهشت تا ۱۶ تیر ماه ۹۴ریال، روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته بغیر از روزهای ۱۶، ۱۵، ۱۴، ۱۳، ۱۲ و ایام تعطیلات رسمی تعطیل، ساعت ۸ تا ۱۷، به‌دلیل اجرای عملیات لکه گیری آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۳۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط و بصورت لاین به لاین انجام می‌شود.

۳-محور قدیم امام زاده هاشم ـ لوشان، واقع در استان گیلان، از مورخ ۲۲ اردیبهشت تا ۲۲ تیر ماه ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات سرمیک تونل منجیل، حدفاصل کیلومتر ۴۲ تا ۴۳ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴-محور انزلی- رشت (انتهای کمربندی خمام)، واقع در استان گیلان، از مورخ ۱۶ خردادتا۲۶ خرداد ماه ۹۴، بصورت شبانه روزی، به‌دلیل اجرای عملیات تعویض ومرمت درز انبساط پل روگذر تقاطع غیر همسطح خمام، حدفاصل کیلومتر ۱۳، روگذر مسدود و تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنار گذر تقاطع انجام می‌شود.

لارستان:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یادشده

لرستان:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یادشده

مازندران:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یادشده

مرکزی:

۱-محور قدیم ساوه ـ تهران، واقع در استان مرکزی، از مورخ ۱۰ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد ماه ۹۴، بطور ۲۴ ساعته، به‌دلیل اجرای عملیات اصلاح مقطع پرحادثه، حدفاصل کیلومتر ۵۰۰+۱۰ تا ۷۰۰+۱۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲-محور قدیم ساوه ـ تهران، واقع در استان مرکزی، از مورخ ۲۸ اردیبهشت تا۲۸ تیر ماه ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۴، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۵۰۰+۱۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

هرمزگان:

فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یادشده

همدان:

۱-محور سه راهی اصله ـ رزن، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۹ فروردین تا۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۱۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

-۲ محور سه راهی کبودر آهنگ ـ رزن، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۹ فروردین تا ۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات شانه سازی و احداث پارکینگ، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۲۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور سه راهی همدان ـ رزن ـ فامنین، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۹ فروردین تا ۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات شانه سازی و احداث پارکینگ، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۵۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴-محور فامنین ـ قهاوند، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۹ فروردین تا۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات شانه سازی، لکه گیری و احداث پارکینگ، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۱۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵-محور تویسرکان ـ سرکان، واقع در استان همدان، از مورخ یکم اردیبهشت تا۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای عملیات روشنایی محور، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۶-محور تویسرکان ـ کنگاور، واقع در استان همدان، از مورخ یکم اردیبهشت تا۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای عملیات شانه سازی، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۳۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۷-محور تویسرکان ـ خیرآباد، واقع در استان همدان، از مورخ یکم اردیبهشت تا۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای عملیات تعریض مسیر، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۱۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۸-محور رزن ـ ماهنیان، واقع در استان همدان، از مورخ ۵ اردیبهشت تا۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۶، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۶۰۰+۴ تا ۱۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۹-محور رزن ـ سراوک، واقع در استان همدان، از مورخ ۵ اردیبهشت تا۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۶، به‌دلیل اجرای عملیات شانه سازی، حدفاصل کیلومتر ۲ تا ۲۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۰-محور دمق ـ ملابداغ، واقع در استان همدان، از مورخ ۵ اردیبهشت تا۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۶، به‌دلیل اجرای عملیات لکه گیری، حدفاصل کیلومتر ۱۰ تا ۴۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۱-محور گرمک ـ رزن، واقع در استان همدان، از مورخ ۵ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۶، به‌دلیل اجرای عملیات شانه سازی، حدفاصل کیلومتر ۲ تا ۲۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود

۱۲-کمربندی بروجرد، واقع در استان همدان، از مورخ ۸ اردیبهشت تا ۱ مرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای عملیات بیس وآسفالت، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۳-محور نهاوندـ کنگاور، واقع در استان همدان، از مورخ ۸ اردیبهشت تا۱ مرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۲۱، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۲۲ تا ۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۴-محور نهاوندـ کنگاور، واقع در استان همدان، از مورخ ۸ اردیبهشت تا۱ مرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۲۱، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۵- محور نهاوند ـ آورزمان، واقع در استان همدان، از مورخ ۸ اردیبهشت تا۱۵ خرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۲۰، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۵۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۶- محور نهاوندـ آورزمان، واقع در استان همدان، از مورخ ۸ اردیبهشت تا۱ مهر ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹، به‌دلیل اجرای عملیات راهسازی، حدفاصل کیلومتر ۵۰۰+۱ تا ۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۷- محور دهفول ـ برزول، واقع در استان همدان، از مورخ ۸ اردیبهشت تا ۱ شهریور ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعریض، حدفاصل کیلومتر ۴ تا ۵۰۰+۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۸-محور کبودر آهنگ ـ سوباشی، واقع در استان همدان، از مورخ ۳۱ اردیبهشت تا۲۳ تیر ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات شانه سازی، حدفاصل کیلومتر ۲ تا ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۹-محور ساوه ـ همدان، واقع در استان همدان، از مورخ ۳۱ اردیبهشت تا۳۱ شهریور ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۹۷ تا ۱۲۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲۰-محور برزول ـ فارسیان، واقع در استان همدان، از مورخ ۳۱ اردیبهشت تا ۱ تیر ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات بازسازی پلها، حدفاصل کیلومتر ۷ تا ۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲۱-محور توره ـ ملایر، واقع در استان همدان، از مورخ ۱۰ خرداد تا۳۰مرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹:۳۰، به‌دلیل اجرای عملیات شانه سازی و روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۹۰۰+۱۲ تا ۲۰۰+۱۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲۲-محور توره ـ ملایر، واقع در استان همدان، از مورخ ۱۰ خرداد تا۹ شهریور ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۹:۳۰، به‌دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۲۰۰+۲۴ تا ۹۰۰+۳۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲۳- محور قروه ـ صالح آباد، واقع در استان همدان، از مورخ ۱۶ خرداد تا۳۰ تیر ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

یزد:

۱-محور هرات ـ شهربابک، واقع در استان یزد، از مورخ ۵ اردیبهشت تا۵ مرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۷، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت ، حدفاصل کیلومتر صفر تا ۱۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲-محور شمش ـ نوگنبد، واقع در استان یزد، از مورخ ۵ اردیبهشت تا ۳۱ شهریور ۹۴، ساعت ۸ تا ۱۷، به‌دلیل اجرای عملیات لکه گیری رویه آسفالتی، حدفاصل کیلومتر ۴۴۰+۱۰۳ تا ۷۳۰+۱۶۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳-محور یزد ـ طبس، واقع در استان یزد، از مورخ ۱۳ اردیبهشت تا ۱۳ تیر ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۷:۳۰، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۱۱۱ تا۱۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴-محور اردکان ـ هامانه، واقع در استان یزد، از مورخ ۱۳ اردیبهشت تا ۱۳ مرداد ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۷:۳۰، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۲۴تا۳۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵-محور یزد ـ طبس، واقع در استان یزد، از مورخ ۱۳ اردیبهشت تا۲۰ تیر ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات تعمیرات پل، حدفاصل کیلومتر ۱۱۲ تا ۲۰۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۶-محور مهریزـ شمش، واقع در استان یزد، از مورخ ۹ خرداد تا۱۰ شهریور ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی جداول، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۷۰۰+۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۷-محور یزد ـ شیراز، واقع در استان یزد، از مورخ ۱۶ خرداد تا ۱۶ مهر ۹۴، ساعت ۷ تا ۱۸، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی وروکش آسفالت، محدوده کمربندی ابرکوه، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها