جام جم ورزشی: با پایان لیگ های معتبر فوتبال کشورهای مختلف اروپایی از تیم منتخب فصل هم پرده برداری شد.
کد خبر: ۸۰۳۹۷۹
تیم منتخب ستاره های اروپا +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم منتخب فصل 2015-2014 فوتبال اروپا شامل این بازیکنان است. این تیم در حالی انتخاب شده که هنوز فینال لیگ قهرمانان اروپا (بین بارسلونا و یوونتوس) برگزار نشده است:

دروازه بان : دیوید دخیا (منچستریونایتد)

او فصل بسیار خوبی با منچستریونایتد داشت. دخیا با اینکه با تیمش قهرمان لیگ برتر نشد اما از بقیه دروازه بان های اروپا بالاتر قرار می گیرد. دخیا سیوهای شگفت انگیزی داشت.

مدافعان

جرارد پیکه (بارسلونا)

پیکه هر چقدر فصل قبل بد بود در این فصل بسیار خوب ظاهر شد. او ثابت کرد همچنان یکی از برترین مدافعان فوتبال جهان است.

لئوناردو بونوچی (یوونتوس)

مدافع یوونتوس در این فصل بسیار درخشان ظاهر شد و حتی چند گل مهم هم زد. او نقش مهمی در چهارمین قهرمانی پیاپی یوونتوس در سری آ ایتالیا ایفا کرد.

داگلاس(دنیپرو)

تیم دنیپروی اوکراین در این فصل فوتبال اروپا یک پدیده بود. آنها به فینال لیگ اروپا رسیدند که در این میان مدافع برزیلی این تیم یعنی داگلاس بسیار تاثیر گذار بود.

هافبک ها:

کوین دی بروینه(ولفسبورگ)

ستاره بلژیکی ولفسبورگ در این فصل یکی از اصلی ترین عوامل برای قهرمانی این تیم در جام حذفی آلمان بود. او در راه نایب قهرمانی ولفسبورگ هم بسیار تاثیر گذار بود.

مارکو وراتی (پاری سن ژرمن)

وراتی با پاس کاری هایش برای هم تیمی های خود در این فصل موقعیت های زیادی را ایجاد کرد.وراتی در لیگ قهرمانان اروپا رکورد 91/7 پاس صحیح در هر بازی را به جای گذاشت.

دیوید آلابا (بایرن مونیخ)

ستاره اتریشی بایرن مونیخ هر چند در این فصل مصدومیت سنگینی را تجربه کرد اما روی هم رفته برترین بازیکن بازیکن مونیخ بود. او تحرک بسیار زیاد و تحسین برانگیزی در خط هافبک بایرن داشت.

ادن هازارد(چلسی)

اگر بازیکنی مثل لیونل مسی و یا کریستیانو رونالدو نبود صریحا هازارد را برترین بازیکن فصل اروپا معرفی می کردیم. او در راه قهرمانی چلسی درلیگ برتر یکی از فرماندهان بود.

مهاجمان

کریستیانو رونالدو(رئال مادرید)

او روی هم رفته 62 گل زد که 48 تای آن در لالیگا بود. اگر رئال به فینال لیگ قهرمانان می رسید و قهرمان لالیگا می شد آنگاه باید توپ طلا را قطعا مال رونالدو می دانستیم.

لیونل مسی(بارسلونا)

او در لالیگا 5 گل کمتر از رونالدو زد اما بازی های شگفت انگیزش در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا همه را انگشت به دهان گذاشت. توپ طلای امسال مال اوست!

کارلوس توس (یوونتوس)

مهاجم آرژانتینی یوونتوس بر خلاف سال گذشته آقای گل سری آ ایتالیا نشد و با 20 گل پشت سر لوکا تونی و ایکاردی قرار گرفت اما با این حال از هر مهاجمی در کالچو آماده تر به نظر می رسید.

منبع: سایت بین المللی گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها