رسانه های روسی اعلام کردند که جنگنده های روسیه دستوراتی را برای خیز برداشتن به سوی یک کشتی جنگی آمریکایی در دریای سیاه دریافت کردند و بر فراز آن به پرواز درآمدند؛ شناوری که روس ها می‌گویند «رفتار تحریک آمیز» از خود نشان داده و آمریکایی ها انکار می کنند.
کد خبر: ۸۰۳۵۳۴
جنگنده روسیه به مقابله با ناو آمریکایی رفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویانووستی، «رفتار تحریک آمیز و خصمانه کشتی جنگی آمریکایی» در دریای سیاه رصد و به جنگنده ها دستورات لازم داده شد، این در حالی است که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد هیچ رفتار غیر عادی از شناور آمریکایی سر نزده است.

رسانه های روسیه به نقل از یک منبع آگاه در ارتش این کشور در شبه جزیره کریمه بدون ذکر زمان واقعه می گویند کشتی جنگی آمریکایی مجهز به موشک رو به آب های منطقه ای روسیه حرکت می کرده است.

این منبع افزود: کادر کشتی آمریکایی رفتار تحریک آمیزی را نشان دادند امری که نگرانی مسئولان ایستگاه های مراقبت دریایی و ناوگان های مستقر در دریای سیاه را برانگیخت.

بحران سوریه و متعاقب آن، اوکراین به ویژه دخالت های غرب در این کشور همسایه روسیه و البته الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه باعث افزایش سطح تنش های مسکو و کشورهای غربی در سال ها و ماه های گذشته شده است.

ترجمه: جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
۰
۰
دولتمردان خودمون و روزنامه نگاران محترم خیلی طرفداری روسیه رو لطفا، ممكنه جناب روسیه بعد از الحاق بخش اعظم دریای خزر یه وقت از سر قدرت یه بخش های دیگه ای روهم از خودمون دوست داشته باشه!، همینطور كه طی دویست سال گذشته نصف خاك وطنمون ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها