محمدرضا هنرمند گفت: سریال «خانه عنکبوت» با موضوع زندگی صدام حسین از به قدرت رسیدن و کودتای وی علیه احمد حسن البکر تا اعدام و پایان زندگی به تولید می‌رسد.
کد خبر: ۸۰۳۵۰۷
آخرین وضعیت «خانه عنکبوت»، سریال زندگی صدام

سیروس مقدم کارگردان نام آشنای سال‌های اخیر تلویزیون که توانسته بود با مجموعه «پایتخت» مخاطبان تلویزیون را به قاب جادو بازگرداند قصد داشت تا سریالی با محوریت صدام حسین بسازد.

سیروس مقدم قرار بود که پس از «پایتخت 3» به سراغ ساخت این سریال و به تهیه‌کنندگی الهام غفوری برود که در این زمینه مراحل تحقیق و پژوهش بسیار زیادی هم انجام شد و در انتها هم تولید این اثر با توجه به آنچه که گرفتاری‌های کارگردان «پایتخت‌»هایها عنوان شد به محمدرضا هنرمند رسید.

محمدرضا هنرمند کارگردان سینما، از ساخت این سریال و پس از انجام کارهای ابتدایی مقدم خبر داد و گفت: کلیت این پروژه تغییر نکرده است اما تغییراتی در جزییات آن داشتیم.

وی افزود: این سریال به «خانه عنکبوت»‌ تغییر نام داده است و در حال حاضر کار تحقیق و پژوهش این سریال توسط تیمی بسیار گسترده در حال انجام است. سعی می‌کنیم که از تحقیقات و منابع تیم قبلی هم در پیشبرد این پروژه استفاده کنیم.

هنرمند اضافه کرد: این سریال با موضوع زندگی صدام حسین و تاریخ معاصر ایران است و قرار است در 40 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید شود.

این کارگردان از پیش‌تولید این سریال از اواخر سال جاری خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده احتمالا از سال آینده وارد تولید شویم.

سریال «خانه عنکبوت» زندگی صدام حسین را از به قدرت رسیدن و کودتای وی علیه احمد حسن البکر تا اعدام و پایان زندگی وی به تصویر خواهد کشید.

سریال «خانه عنکبوت» برای پخش از شبکه سراسری «افق» تهیه و تولید می‌شود. تهیه‌کننده این سریال، منوچهر محمدی است. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها