به مناسبت ایام اله دهه فجر انجام می‌شود؛

افتتاح چهار طرح کشاورزی در بهشهر

بخشدار بخش کوهستانی یانسر بهشهر در استان مازندران گفت: به رغم خاموش کردن آتش در بخشی از جنگل های این بخش کوهستانی ، آتش بار دیگر جنگل های این منطقه را فرا گرفت.
کد خبر: ۸۰۳۲۷۱
جنگل های بهشهر بار دیگر شعله ور شد

حسین نجفی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: وزش شدید باد در این منطقه از صبح امروز آغاز و به احتمال فراوان همین عامل منجر به آغاز آتش سوزی در بخشی از جنگل های روستاهای افتلت ، ونشید و سنگدرده شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیروهای مردمی و بسیج با استفاده از امکانات موجود در تلاش برای خاموش کردن آتش هستند.

بخشدار یانسر گفت: آتش سوزی روز گذشته منجر به سوختن حدود یک هکتار از جنگل های این بخش کوهستانی شد.

نجفی با تاکید مجدد بر لزوم استقرار مرکز آتش نشانی در بخش کوهستانی یانسر افزود: به رغم گستردگی جنگل های بخش یانسر، توانایی سازمان های دولتی برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی این جنگل ها اندک است.

وی ادامه داد: از چند سال پیش ساختمان آتش نشانی این بخش در روستای بیشته بنه به عنوان مرکز بخش احداث شد اما به دلیل نبود امکانات و خودرو آتش نشانی ، تاکنون این ساختمان بلا استفاده مانده است .

بخشدار بخش کوهستانی یانسر بهشهر گفت: روستاهای این بخش همواره شاهد اتفاقات و حوادثی مانند آتش سوزی هستند که مجهز بودن این مرکز می تواند بخش عمده ای از دغدغه های ساکنان این روستاها را برطرف کند.

بهشهر از شهرستان های استان مازندران است که از شمال به خلیجِ میانکاله، از شرق به شهرستان کردکوی، از جنوب به دامنه های البرز و شهرستان دامغان و از غرب به شهرستان ساری و نکا محدود می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها