معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران گفت: با ارسال اس‌ام‌اس مجدد به مشتریان بانک تا پایان خرداد فرصت دارند تا از دریافت این پیامک‌ها انصراف داده و مبلغ دریافتی به حساب آنها بازگردانده شود.
کد خبر: ۸۰۳۲۱۹
مشتریان می توانند از دریافت پیامک‌ انصراف دهند

فاطمی اردکانی معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران طی نشست خبری خود با خبرنگاران در خصوص کسر کار مزد 5 هزار تومان از حساب مشتریان این بانک اظهار داشت: بر اساس افزایش تعرفه خدمات پیامک در سال 94 توسط اپراتورهای تلفن همراه، بانک ملی تصمیم گرفت تا این سرویس را درسطح گسترده تری به مشتریان خود ارائه کند.

پیامک های بانک ملی شامل دو دسته است که یک در سطح عمومی برای خدمات با اهمیت و دسته دوم سرویس های ویژه است که کارمزدی معادل هزینه اپراتورها از مردم اخذ میشود.

در سال 94 مقرر شد با توجه به افزایش تعداد اس ام اس ها این هزینه ها اخذ شود که اولین مرحله آن در فروردین ماه ارسال شد و علاوه بر پیامک در سایت بانک و رسانه ها اطلاع رسانی لازم صورت گرفت.

و به مشتریان فرصت داده شد اردیبهشت ماه در صورت عدم تمایل به این سرویس از دریافت ان انصراف دهند.

وی افزود: مجموع انصراف ها 49 میلیون و 600 نفرر بودند که چیزی 8 درصد از کل مشترکین این سامانه را شامل میشود.

اردکانی در ادامه در خصوص ارسال مرحله دوم ارسال پیامک به مشتریان اظهار داشت: برای سایر مشتریان امروز پیامک ارسال شد و تا پایان خرداد فرصت دارند و در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک انصراف خود را اعلام و مبلغ مذکور به حساب آنها برگشت داده خواهد شد.( باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
برچسب ها: پیامک‌ بانک ملی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها