فیات پس از سه سال تحقیق و ایده‌پردازی و استقبال از ایده‌های بیش از 2000 نفر از کارکنان خود، برند جدید آیگا (Aegea) را با عملکرد و بهره‌وری بی نظیر در قالب یک خودروی سدان کامپکت میان رده معرفی کرد.
کد خبر: ۸۰۲۷۷۹
برند جدید فیات معرفی شد + عکس

در محدوده قدرتی خودرو فیات چندین پیشرانه مختلف را معرفی کرده است که نامی از آن‌ها در معرفی این محصول برده نشده است، ولی تنها با مصرف سوخت کمتر از 4 لیتر در هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده قدرتی بین 95اسب بخار الی 120 اسب بخار تولید می‌کنند که عملکرد بی‌نظیری را در مقایسه با میزان مصرف سوخت از خود به نمایش گذاشته‌اند.

از لحاظ طراحی آیگا هم می‌توان گفت که فیات پس از تولید خودروهایی نه چندان جذاب و دلنشین در آخرین دوره فعالیت خود، دوباره مثل قبل به سمت طراحی‌های جذاب و دلنشین رفته و با معرفی سدان آیگو استارت کار خود را زده است.

در این اواخر بدون شک سدان آیگا را می‌توان به عنوان برترین محصول فیات از لحاظ طراحی ظاهری معرفی کرد که بدون اغراق شباهتی نزدیک به فورد موندئو از لحاظ طراحی جلو پیدا کرده است.

در جلو اتومبیل چراغ‌هایی تمام LED پیشرفته با لامپ‌های LED یخی، جلوپنجره‌ای مشبک با قطعاتی برجسته در میان آن، مه شکن‌هایی زیبا در اطراف سپر و یک ورودی هوای سنتی در قسمت زیرین سپر قرار دارد که طراحی خوب و دلنشینی را برای آیگا دست و پا کرده‌اند.

عقب خودرو هم به نسبت قسمت جلویی خودرو کمی کوچک طراحی شده که با کمی کشیده‌تر ساختن آن می‌توانست جذاب‌تر از این‌ها از آب درآید، ولی چراغ‌های LED عقب با قسمت کوچکی از آن بر روی درب صندوق عقب موجب دو تکه شدن آن‌ها و نصب دو چراغ شب نما در دو طرف سپر هم باعث زیباتر شدن نمای پشتی علاوه بر ایمنی بیشتر آن شده است.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها