وبلاگ‌هایی که باز می‌شوند

وبلاگ‌های بلاگفا در دسترس قرار گرفت

مدیر بلاگفا در خصوص تعطیلی 20 روزه سایت بلاگفا گفت: از وبلاگ‌نویسان می‌خواهم صبور باشند تا بتوانیم آخرین اطلاعات را بازگردانیم و سرویس را با همان شرایط و کیفیت فعال کنیم.
کد خبر: ۸۰۲۲۷۹
وبلاگ‌نویسان بلاگفا صبور باشند

به گزارش جام جم کلیک: علیرضا شیرازی، مدیر بلاگفا در خصوص طولانی شدن تعطیلی سایت بلاگفا اظهار داشت: در هنگام تغییر مکان سرورهای سایت، برخی از قطعات آسیب دیده است؛ برگشت اطلاعات یک پروسه زمان بر است.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل از خدمات یک شرکت خارجی استفاده کرده‌ایم گفت: ما برای پشتیبانی از لحاظ هزینه گران‌ترین و از لحاظ زمانی کمترین سرویسی را که ممکن بود گرفتیم؛ طی آخرین پیگیری در پنج شنبه هفته گذشته از سوی این شرکت خارجی اعلام شده است که این پروسه‌ چند روزی طول خواهد کشید.

شیرازی ادامه داد:‌ ما چندین بار تماس گرفتیم و تمام اصرارمان هم این بوده است که زمانی بدهند تا بتوانیم کاربران را از زمان دقیق در دسترس قرار گرفتن سایت مطلع کنیم.

وی افزود: این تغییر سرورها باید در زمانی بین 5 تا 6 ساعت انجام می‌شد اما در این بین ما دسترسی به یکسری از سرورهایمان را از دست دادیم و 2 تا از سیستم‌هایمان اصلاً در دسترس نبودند که بتوانیم مجدد کار را شروع کنیم و چون ما دسترسی نداشتیم به بخشی از نرم‌افزار و اطلاعاتمان، مجبور شدیم از یکسری سرویس‌های دیگر استفاده کنیم و گروه دیگری روی این مشکل کار کنند تا ما بتوانیم اختلال پیش آمده را حل کنیم.

مدیر بلاگفا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ممکن است آخرین مطالب جدید منتشر شده از سوی کاربران از دسترس خارج شود؟ گفت: ما علاقه‌مان این است که تا ثانیه آخری که کاربران با سیستم کار کردند، اطلاعات را حفظ کنیم. برای حل این مشکل به نظر می‌رسد باید تا آخر این هفته منتظر پاسخ شرکت پشتیبان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تنها کاری که می‌توانستیم بکنیم این بود که بهترین و گران‌ترین خدمات را به کار بگیریم تا مشکل سایت برطرف شود، افزود: تاکنون بیش از ده‌ها هزار دلار هزینه کردیم تا این مشکل حل شود.

شیرازی تأکید کرد: من از وبلاگ‌‌نویسان می‌خواهم صبور باشند تا بتوانیم آخرین اطلاعات را بازگردانیم و سرویس را در آخرین لحظه‌ای که قطع شده است با همان شرایط و کیفیت فعال کنیم؛ این سرویس حاصل دست رنج ماست در عین حال نسبت به کاربران هم احساس وظیفه می‌کنیم چون سال‌هاست همراه ما هستند.

سایت بلاگفا به آدرس (www.blogfa.com) از صبح پنج‌شنبه 17 اردیبهشت از دسترس کاربران خارج شده و کماکان با مشکل روبرو است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
مهران cr7
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
۰
۰
حالاكی درست میشه پس؟


مامردیم ازبس منتظرموندیم
نگار
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
۰
۰
واقعا كه بی مسئولیت و بی تعهدن!من وبلاگ خاطراتم كه از ۹ ساله فعال بوده از دسترسم خارج شده باور كنید اگر اطلاعاتم از بین بره و اون همه خاطراتم از دست بره شكایت میكنم
دانیال امینی باغبادرانی
United Kingdom
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
۰
۰
امیدوارم زودتر بلاگفا درست بشه. ما خیلی منتظریم. آقای شیرازی خیلی ممنون كه تلاش می كنید، لطفاً كاری كنید بلاگفا زنده بشه!!!!
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
۰
۰
نگار حرفت خیلی خنده داره ! وبلاگ رایگان یعنی لطف كردن یه محیطی بهت دادن تو مطلب بذاری !
مگه سایت شخصیه كه شكایت كنی ! تازه سایت شخصی هم باشه نمیتونی چون خودت باید از مطالب خودت پشتیبان بگیری ! حرفت خیلی خنده دار بود :))
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
۰
۰
بله در گوگل و یاهو اگه چیزی از ایمیل شما گم بشه یا هك بشید میتونید تا 1 میلیون دلار تقاضای خسارت كنید. بلاگفا لطفی به كسی نكرده نیلوفر. كاربرها هستن كه دارن یه سایت پر بازدید براش ایجاد میكنن و درآمدهای چند صد میلیونی تبلیغاتی رو براش داشتن.
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
۰
۰
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ما منتظرییم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام دوستان:
خواهش میكنم تمامی كاربران بلاگفا توجه كنید الان ۹ خرداد۱۳۹۴
است و وعده های شیرازی ادامه دار…
ما هم منتظر…
و بلاگفایی كه از دسترس خارج شده ومدیریت و اطلاعات آن از عوامل ایرانی وبلاگفایی خارج شده و همه منتظرند تا تیم كانادایی بلاگفا را برای ما لطف كند و با بازیابی اطلاعات و غیره به ما تحویل دهد.
حال توجه كنید من تعدادی از نظرات دوستان رو مطالعه كردم و جای تاسف داشت وقتی كه متوجه شدم فردی معلم او به او گفته برای
من یك وبلاگ درست كن و وی با جواب قاطع گفته چشم حتما .ولی رجوع كرده به بلاگفا با تعطیلی مواجه شده و الان نوشته وقتی به معلم و همكلاس هام میگم بلاگفا تعطیله برای من نیشخند معنی دار میزنن… یا دوستی كه كارهای تحقیقی خود را در بلاگفا ثبت موقت نموده و وقتی برای تحویل به استاد به بلاگفا مراجعه نموده بلاگفا تعطیل شده و هردفعه به استاد خود زمانی را تعیین میكند وگرفتار وعده های شیرازی است. یا شاعر كه شعرهای خود را ثبت موقت نموده و پشتیبان ندارد و………. ووووو هزاران نفری كه با مشكلاتی مواجه شده اند
الان شاید باورتان نباشد من پسورد خودم رو واقعا فراموش كردم؟؟؟
تا كی باید ما منتظر تعطیلی های كانادا باشیم؟؟؟
آقای شیرازی ما دلواپسیم اطلاعات وسرورها دست یك شركت وكشور خارجی است و تمامی امور از مدیریت شما خارج شده و شما هم كه مثل ما منتظرید؟؟؟
پس من بایدالان باید برای دریافت پسورد فراموشی خودم از كانادا پی گیر باشم؟؟؟
آیا شركت خارجی كه به مشتریان خود بی مسئولیت بوده واهمیت
نداده چرا باید از خدمات یك شركت خارجی كانادایی استفاده كنیم؟؟؟؟ جواب كه آقای شیرازی دادند::::چون نسبت به ایران ارزان است::::::
دوستان توجه كنید
شاید تعطیلی بلاگفا ابتدا توسط مدیر و عوامل انگیزه سیاسی نداشته اما اكنون بدیهی است كه دلایل سیاسی آن به وضوح روشنه؟؟
چنانچه تا ۱۵ خرداد روز قیام خونین مدیران بلاگفا و شركت ها و هركسی كانادایی یا ایرانی كه باید پاسخگو باشد مشكل را حل نكنندما از طریق مراجع قانونی پی گیر احقاق حقوق خویش ودر پی جبران خسارت وارده خواهیم بود….
و دیگر از عضو بودن در این بلاآور بی در و پی كر استعفا خواهیم داد…
سوال:آقای شیرازی بلاگفا از دسترس خارج شده ، خارج كردید و یا ((خارج كردند)) ؟؟؟؟

سایت بلاگفا: به محض دسترسی به اطلاعات، فعالیت عادی سایت را آغازخواهیم كرد!!!

سوال كاربران:چرا باید مدیریت بلاگفا و سایردوستان طوری باشدكه دسترسی شما وسایرعوامل به اطلاعات مقدور نباشد؟؟؟؟

سایت بلاگفا:متاسفانه بخش اصلی و مهم كار از دست ما خارج است!!!!

سوال كاربران: چرا مدیریت وبی را دارید كه بخش اصلی و مهم آن در دست شما نیست ؟؟؟؟

مدیربلاگفا:وضعیت در دست ما نیست و وضعیت از اختیار ما خارج است فقط باید صبر كنیم!!!!

كاربران:ما چرا باید با مدیریت غیرمسئولانه حضرتعالی منتظر پاسخ شركت های خارجی باشیم؟؟؟؟

آقایون بلاگفا مطمئنید اختلافاتی بین شما و شركت كانادایی نبوده تا باعث بشه ما الان منتظر باشیم؟؟؟

فكر نمی كنید بهانه ویروسی بودن چند وبلاگ واخطارهای مكرر بهانه ای بوده تا شركت صهیونیستی – كانادایی برای بلاگفای ایرانی ها مشكل ایجاد كنه؟؟؟؟

از كجا بدانیم تعطیلی بلاگفا ربطی به مذاكرات هسته ای ندارد؟؟؟
چــــــــــــــــــرا سرورهای بلاگفا را به داخل كشور انتقال نمی دهید؟؟؟

چــــــــــــــــــرا باید اطلاعات ما در دست كشورخارجی و دشمن ایران و ایرانی مثل كانادا باشه؟؟؟

از كجا بدانیم تعطیلی بلاگفا مربوط به هكرها و یا تحریم شركت ها خارجی و عدم تحویل قطعات مورد نیاز نباشه؟؟؟

چــــــــــــــــــرا یك شركت كانادایی پی گیر كار ما باید باشه؟؟؟؟

تیم پشتیبانی كه می فرمائید آیا از تخصص لازم برخوردارند؟؟؟

چرا باید سرورهای ایرانیان در خاك یك كشور اجنبی و نژادپرست كانادا باشه؟؟؟

تاچه اندازه در مدیریت بلاآور شما و سایر عوامل سعی می شود از افراد متخصص و فهمیده و ابزارهای وبرنامه های كاملا بومی و تولید داخلی استفاده كنید؟؟؟

آیا تیم پشتیبانی یك تیم كانادایی است؟؟؟؟

آیا تا حال به كیفیت خدماتی خود و امنیت روانی كاربران و آینده نگری در مدیریت وخدمات دهی متفاوت به كاربران بلاگفا اندیشیده اید؟؟؟؟

چقدر به حفاظت اطلاعات كاربران خود اهمیت می دهید؟؟؟؟

دوستان توجه كنید ؟؟؟؟

الان اكثر سایتهای خبری سیاسی بلاگفا و … تعطیل شده اند و اجازه گفتگو و باز نشر اخبار یا یادداشت های سیاسی خود در باب مذاكرات هسته ای و… ندارند و با كمبود مخاطب مواجه شده اند؟؟؟
الان میدونید چقدر كاربرانی هستند كه وقت گذاشتند تا مخاطب بیشتری داشته باشند و طراحی و مطالب به روزی داشته باشند ولی الان تعطیل و بدون مخاطب اند؟؟؟؟؟

پس مردم منتظر چیستند جز آنكه روزگار هلاكت و عذابی را كه پشتیبان دیدند به چشم ببینند
بگو به طغیان امت كه شما منتظر باشید كه من هم منتظر می باشم
سوره یونس ۱۰۲
عمیقاً از آنچه كه توسط شما و عوامل شده، كردید و یا كردند متاسفیم
( و متاسفیم كه كاربر و عضو این بلا آور هستیم )
farshid13@chmail.ir
كامران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
۰
۰
وقتی ما برای خودمون احترام قائل نباشیم مطمئن باشید هیچ كسی از جمله مدیران بلاگفا هم قائل نیستند البته هر كسی نظر خودش محترمه ولی به شخصه اعتقاد دارم هر سوء استفاده ای كه میشه بیشتر انگشت اشاره رو طرف خودمون بگیریم .. ما بلاگفا رو اینقدر بزرگش كردیم بلاگفایی كه از همون سالهای ابتدایی هم حداقل اعتنا رو به نظر كاربراش داشت چقدر درخواست تغییرات در امكانات و افزایش اونا بود كه انگار نه انگار فقط حجم وبلاگها بالا رفت و تبلیغات به نفع صاحبانش .. من چند بار گول خوردم ولی تازه دارم بیدار میشم من كه انتقال دادم وبلاگمو نمی گم كجا كه تبلیغ نشه و منتظرم اگر بلاگفا دوباره راه افتاد برم حذفش كنم تا حداقل از این همه نوشته های من برای تبلیغات یكطرفه سو استفاده نشه .. یك ثانیه تبلیغات بلاگفا قطع نشد ولی الان یك ماهه این هزاران نفر منتظر جواب هستن و فقط سكوت و اطلاعیه تكراری میبینن .. اینه اون ارزشی كه بعضی ها با تعصب ازش دفاع میكنن ضمنا به فرض بلاگفا خوب بود این برای موقعی بود كه تنوع و حق انتخاب كم بود در واقع برای زمان خودش شاید ولی الان حق انتخاب های خیلی بیشتر با امكانات بالاتر موجوده
عطایی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
۰
۰
خوب خودمون اینقدر بزرگش كردیم الانم یكجا این همه وبلاگ پرید این همه وبلاگ فارسی زبان خوب همش چسبیدیم به بلاگفا كه امكاناتش برای ۸ سال پیشه

نیازمندی ها