استقلال اهواز و مس کرمان امروز در دیدار رفت پلی‌آف به مصاف هم می‌روند

جدال بر سر آخرین بلیت لیگ برتر

استقلال اهواز و مس کرمان، تیم‌های چهاردهم لیگ برتر و سوم لیگ دسته اول از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می‌روند تا پس از دو بازی رفت و برگشت حساس در مرحله پلی‌آف، تکلیف نماینده شانزدهم لیگ فصل آینده مشخص شود.
کد خبر: ۸۰۱۳۳۹

شاگردان عبدالله ویسی درحالی برای بقا در لیگ برتر راهی دیدار پلی‌آف شده‌اند که با حفظ گل برتری خود مقابل پیکان، در هفته پایانی می‌توانستند از این مخمصه نجات پیدا کنند، اما آن بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا داستان تلاش برای بقا در لیگ برتر برای آبی‌های شهر اهواز همچنان ادامه داشته باشد. استقلال اهواز در نیم فصل دوم لیگ برتر تنها یک بار برنده از زمین بیرون آمد تا با مجموعه‌ای از نتایج ضعیف برای حضور در مرحله پلی‌آف انتخاب شود.

در سوی مقابل مس کرمان با روحیه بالایی مقابل استقلال خوزستان قرار می‌گیرد. شاگردان اکبر میثاقیان با اوج‌گیری در نیم فصل دوم از انتهای جدول لیگ دست یک جدا شدند و در هفته‌های پایانی با قرار گرفتن در رتبه دوم و پیروزی بر مس رفسنجان در پلی‌آف دسته اول، حالا در یک قدمی صعود به لیگ برتر هستند. اکبر میثاقیان که قبلا با تیم‌های شمشک نوشهر، شهرداری تبریز، آلومینیوم هرمزگان و پدیده مشهد توانسته است به لیگ برتر صعود کند، به عنوان مربی رکورددار آوردن تیم‌های دسته اولی به لیگ برتر، امیدوار است بار دیگر این موفقیت را در کارنامه خود به ثبت برساند.

اکبر میثاقیان، سرمربی مس کرمان درباره بازی با استقلال اهواز در پلی آف صعود به لیگ برتر گفت: تیم ما تمرکز بسیار بالایی بر روی این بازی دارد و امادگی تیم هم بسیار بالاست. در این میان فقط به یک چیز فکر می‌کنیم و آن هم پیروزی در هر دو مسابقه و صعود مقتدرانه به لیگ برتر است.

عبدالله ویسی هم در آستانه بازی حساس امروز گفت: این یک جنگ تمام عیار خواهد بود و ما تمام تلاش خودمان را در این بازی به احرا خواهیم گذاشت.

از جمله بازیکنان تاثیرگذار در مس می‌توان به مصطفی حسین خانی، کاپیتان با تجربه این تیم اشاره کرد که همواره در این تیم فوتبال بازی کرده است و تجربه حضور در لیگ قهرمانان را هم دارد. گلزن‌ترین بازیکن مس هم احمد زنده‌روح با هفت گل زده که سهم بسزایی در موفقیت تیمش داشته است. در ترکیب استقلال اهواز هم بی‌شک یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان مهدی مؤمنی است. او که با 8 گل زده و 5 پاس گل بهترین عملکرد را در تیمش داشت، با این عملکرد توانست نامش را در لیست تیم ملی فوتبال هم بگنجاند.

طبق اعلام سازمان لیگ بازی برگشت دو تیم روز یکشنبه 10 خرداد در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها