سریال تصویربرداری سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی ادامه دارد و تا کنون 70 درصد از سریال ضبط شده است. تلویزیونی تعبیر وارونه یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی بعد از ماه رمضان از شبکه یک پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۰۰۳۶۲
پخش تعبیر وارونه یک رویا بعد از ماه رمضان

این سریال داستان جاسوسی پیچیده‌ای دارد و قصه در خارج از ایران شروع و به داخل ایران کشیده می‌شود. یک مامور امنیتی کشور از طرف یکی از منابع و رابط‌های خود در خارج از ایران متوجه می‌شود، قرار است یکی از دانشمندان نامدار هسته‌ای کشور را ترور کنند، اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و داستان آن‌قدر پیچیده می‌شود که گره و تعلیق‌های زیادی ایجاد می‌کند. این ماجراها باعث می‌شود تا زندگی مامور امنیتی هم تحت‌الشعاع قرار گیرد.

پیگیری عملیات ترور که به شکست می‌انجامد، ماجراهای پیچیده جاسوسی را شکل می‌دهد که یک ترور دیگر را به وجود می‌آورد. فیلمنامه این سریال را فریدون جیرانی نوشته و همزمان با تصویربرداری، مشغول نگارش آن نیز است.امیر جعفری نقش اصلی سریال یعنی مامور امنیتی ایرانی را بازی می‌کند و داریوش ارجمند نیز نقش یک کارشناس امنیتی را که مافوق جعفری است، به‌عهده دارد. پانته‌آ بهرام و فرهاد قائمیان نیز دیگر نقش‌های اصلی سریال را ایفا می‌کنند. در این سریال 2 بازیگر جوان به نام‌های نیما نادری و آزاده سدیری نیز بازی می‌کنند. الهام کردا و فرزین صابونی، دیگر بازیگران این سریال هستند. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها