دکتر «محمد سرافراز » رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با افشای نتایج یک نظرسنجی در باره مذاکرات هسته ای که توسط رسانه ملی انجام شده است، گفت که این نتایج نشان می دهد 70 درصد مردم ایران معتقدند امریکا پایبند توافق هسته ای نخواهد بود و در آن صورت، باید غنی سازی در کشور ادامه یابد.
کد خبر: ۸۰۰۳۴۲
نتایج جالب یک نظرسنجی صداوسیما در باره مذاکرات هسته ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سرافراز پنجشنبه شب در مراسم بهره برداری از طرح های فنی و عمرانی صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: بر اساس نظر سنجی سازمان صدا و سیما 70 درصد مردم ایران معتقدند که امریکا پایبند به توافق هسته ای نخواهد بود که همین موضوع بیانگر همراهی ملت ایران با دیدگاههای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه است.


وی افزود: براساس نتایج این نظرسنجی، 64 درصد مردم موافق بی طرفی صدا و سیما در پخش نشست های مربوط به مذاکرات هسته ای هستند، حدود 73 درصد مردم با این موضوع که اگر مذاکرات هسته ای به توافق نرسد غنی سازی هسته ای باید در ایران ادامه یابد موافقند، 70 درصد مردم موافق این هستند که در صورت عدم توافق در مذاکرات هسته ای، باید واردات کشور برای مبارزه با توطئه دشمنان کاهش یابد و 75 درصد مردم در این نظر سنجی گفته اند که اگر مذاکرات هسته ای به توافق نرسد علت آن زیاده خواهی آمریکاست.

رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: در مذاکرات هسته ای طرف مقابل ایران از همان ابتدا با رویکرد زیاده خواهی و تحقیر ملت، کار را آغاز کرد که ایستادگی رهبر معظم انقلاب و بیانات محکم ایشان تاکنون جواب این زیاده خواهی ها را داده است .

دکتر سرافراز همچنین با اشاره به موضوع یمن گفت: عربستان در تجاوز به خاک یمن همچون اسرائیل در فلسطین عمل می کند با این تفاوت که اسرائیل با بهانه گیری، اماکن عمومی فلسطین را بمباران می کند اما عربستان بدون دلیل به همه مواضع یمن، زیرساختها و مردم مظلومش حمله می کند که با این کار زمینه نابودی خود را فراهم خواهد کرد .

وی با اشاره به اهمیت طرح های ارتباطات زمینی افزود: دشمن می تواند همواره با اختلال در ارتباطات ماهواره ای، ارتباط ایران را با دنیا کمرنگ کند که کشور ما برای خنثی کردن این توطئه دشمنان به دنبال توسعه ارتباطات زمینی به عنوان سیگنال های ارتباطی با جهان است.

رئیس سازمان صدا و سیما موفقیتهای مرکز خراسان جنوبی در بخش های خبر ، صدا و سیما را چشمگیر دانست و اظهار امیدواری کرد: با بهره بردای از طرح های فنی و عمرانی این مرکز زمینه موفقیتهای هر چه بیشتر نیروهای پر تلاش صدا و سیمای خراسان جنوبی فراهم شود .

دکتر سر افراز مردم خراسان جنوبی را نیز دارای همت بلند، با انگیزه و پر تلاش و چابک دانست .

امام جمعه بیرجند هم در این مراسم، سیاست زدگی را یکی از آفتهای رسانه های امروز توصیف و بر ایجاد اتاق فکر در صدا و سیما برای تبیین معارف دینی در قالب برنامه های جذاب و موثر تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه باید فرهنگ قرآنی بیش از پیش در جامعه زنده شود گفت:باید بدنه و هندسه نظام اسلامی همچون مکتب اسلام باشد و آنچه امروز ما و شما در راستای فرهنگ جامعه اسلامی تلاش می کنیم باید معرفی اسلام ناب محمدی (ص) باشد .

بر اساس این گزارش، با حضور رییس سازمان صدا و سیما چندین طرح شامل فرستنده پرقدرت رادیویی بیرجند، سیگنال رسانی زمینی ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی و شبکه های دیجیتال و ساختمان صدا وسیما مرکز خراسان جنوبی به بهره برداری رسید .

برای راه اندازی این طرح ها 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
۰
۰
سلام منهم مثل اكثریت ملت ایران معتعقدم كه امریكا حتی درصورت توافق به تعهدات خود پایبند نخواهد بود باید با جهش علمی وایمان به خود وخودباوری با استكبار واستعمار مبارزه بكنیم انشااله

نیازمندی ها