جام جم ورزشی: اینجا نه نوکمپ است نه سانتیاگو برنابئو. اینجا قرار نیست فینال جام جهانی یا لیگ قهرمانان اروپا برگزار شود پس این همه تماشاگر اینجا چه می کنند؟
کد خبر: ۷۹۹۸۱۴
100 هزار تماشاگر خارجی‌ها را انگشت به دهان گذاشتند

جام جم ورزشی _ هیچ زاویه خالی باقی نمانده. همه جا پر از تماشاگر است. دیدن این همه آدم سرگیجه آور است به خصوص وقتی قرار باشند همه این 100 هزار نفر یک صدا از ته دل فریاد بزنند، فریاد به شوق پرسپولیسی که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان مسابقه دارد. داور با سرخ های پایتخت خیلی مهربان است، خیلی زیاد. این 100 هزار تماشاگر که هنوز سرمست از پیروزی هفته گذشته مقابل دربی هستند برای بازیکنان تیمشان سنگ تمام می گذارند. نقطه اوج پرشورهای 100 هزار نفری وقتی است که پرسپولیس در ثانیه های آخر بازی به گل می رسد. چیزی مثل انفجار است، شاید مهیب تر از آن. اصلا پر سر و صداتر از آن.

اغراق نیست اگر بگوییم دیدار پرسپولیس و الهلال پربیننده ترین مسابقه فوتبال از ابتدای سال 2015 دنیا بوده است. پرسپولیس حتی مرزهای آسیا را هم پشت سر گذاشته است. فینال لیگ قهرمانان اروپا که شانزدهم خرداد در برلین برگزار می شود این تعداد تماشاگر نخواهد داشت. 100 هزار تماشاگر پرسپولیسی حسابی در رسانه های خارجی سر و صدا کرده اند.

خبرگزاری آنسای ایتالیا، خبرگزاری پرتغال، شبکه ABE برزیل ، کنفدراسیون رسمی فوتبال آسیا و .... رسانه هایی بودند که پیش از پرداختن به نتیجه دیدار پرسپولیس و الهلال به 100 هزار تماشاگر پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی اشاره کرده اند. پرسپولیس باید در دیدار بسیار سخت و دشوار برگشت هم از سد الهلال بگذرد تا دوباره در مرحله یک چهارم نهایی 100 هزار تماشاگر پرسپولیس جهانی شوند. این اتفاق می افتد؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها