در این فیلم تروریستی که "ابو سیاف" معرفی می شود؛ یک اسیر را با چند ضربه سرنیزه مجروح می کند و برای زجر دادن آن فرد مانع از تیراندازی دیگران و مرگ فوری او می شود. ولی در نهایت یکی از عناصر این گروه به این فرد تیراندازی کرده و او را به قتل می رساند.
کد خبر: ۷۹۹۵۹۴
شکنجه اسیر با سرنیزه به دست ابو سیاف + فیلم
مرکز موسوم به "دیده‌بان حقوق بشر سوریه" وابسته به مخالفان این کشور در لندن این فیلم را بدست آورد و آن را در یک شبکه اجتماعی منتشر کرد اما مسؤولان این شبکه فورا آن را حذف کردند.
این مرکز در توصیف این فیلم آورده است: ابوسیاف چند ضربه با سرنیزه به سینه، پهلو، پشت و گردن یک جوان اسیر وارد می کند؛ البته برخی از عناصر مسلح در اطراف ابوسیاف نیز تلاش می کنند که جلوی او را بگیرند و او را تشویق کنند که به جای شکنجه و سرنیزه زدن به این جوان، او را با گلوله هدف قرار دهد. ابوسیاف سپس پایش را روی سر این جوان می گذارد و به سمت او آب دهان پرتاب می کند و همزمان از نزدیک شدن دیگر عناصر مسلح اطرافش برای تیراندازی به جوان جلوگیری می کند اما یکی از آنها به سرعت به این جوان تیراندازی می کند که یکی از گلوله ها به سر این جوان اصابت می کند.
مرکز دیده‌بان سوریه توضیح نداده است که آیا این ابوسیاف همان سرکرده داعش است که در عملیات اخیر آمریکا در حوزه نفتی العمر در منطقه دیرالزور سوریه کشته شده است یا نه.
این مرکز فقط به این نکته اکتفا کرد که ابوسیاف سرکرده یک گروه مسلح است، و حادثه در مناطق واقع در جنوب پایتخت و حومه آن صورت گرفته است. این منطقه تحت کنترل گروه داعش نیست و در آن جبهه النصره فعالیت می کند.
البته عناصر داعش هنگام ورود به اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در مناطق جنوب پایتخت سوریه مشاهده شدند.
منبع: شبکه العالم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
۰
۰
لعنت خدا بر ابو سیاف و صهیونیست و آمریكا كه اینها یزیدهای زمان ما هستند

نیازمندی ها