کیف قاپ هوندا سوار تهران را شناسایی کنید

زنان، طعمه خلافکار سابقه دار + تصاویر

اعضای باند چارلی که با تهدید از زنان و دختران زورگیری می‌کردند، در دام ماموران پلیس گرفتار شدند. سرکرده این باند با اتهام ربودن دختر جوانی نیز روبه‌رو است.
کد خبر: ۷۹۹۴۴۸
دستگیری اعضای باند چارلی به اتهام زورگیری از زنان

به گزارش جام‌جم، اوایل اردیبهشت ماه امسال زن جوانی با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران از دو سارق گردنبند قاپ شکایت کرد.

این زن در شکایتش به بازپرس شعبه هفتم گفت: ساعت 9و 30 دقیقه صبح دیروز مقابل خانه منتظر آژانس بودم که مردی قوی‌هیکل با موهای خرمایی‌رنگ نزدیکم شد و در یک لحظه گردنبندم را قاپید و با یک دستگاه موتورسیکلت فرار کرد. گردنبندم 3 میلیون تومان ارزش داشت.

در حالی که با دستور بازپرس تیمی از ماموران پایگاه پنجم مشغول رسیدگی به این پرونده بودند دختر 15 ساله‌ای با مراجعه به دادسرا از سارق مو خرمایی شکایت کرد.

دختر جوان در شکایتش گفت: در خیابان نازی‌آباد مشغول خرید بودم. یک موتورسیکلت مشکی‌رنگ نزدیکم شد و راکب آن که پسری جوان با موهای خرمایی‌رنگ بود دو گوشی تلفن همراهم را به زور سرقت کرد.

پس از این شکایت، با بررسی آلبوم مجرمان حرفه‌ای ماموران هویت سارق به نام «حسن» معروف به «چارلی» را شناسایی کردند.

سرانجام 26 اردیبهشت‌ماه متهم سوار بر یک خودروی پراید در نازی‌آباد شناسایی شد و ماموران در عملیات تعقیب و گریز و با شلیک گلوله، وی را همراه دو نفر از همدستانش دستگیر کردند.

روز گذشته با انتقال متهمان به دادسرا آنها در بازجویی‌ها با قبول اتهامات خود، جزئیات جدیدی از اقدامات مجرمانه‌شان را فاش کردند.

ابوالفضل 17 ساله در بازجویی‌ها مدعی شد: بعد از آزادی از کانون اصلاح و تربیت همراه «حسن» و «سهیل»، «باند چارلی» را راه‌اندازی و اقدام به زورگیری، کیف قاپی و گردنبند‌قاپی کردیم.

در ادامه مشخص شد حسن 24 ساله یکی از اراذل و اوباش محله خانی‌ آباد است و از چندی قبل به اتهام ربودن دختر جوانی تحت تعقیب پلیس بود.

دختر جوان در شکایت خود اعلام کرده بود، حسن با تهدید او را ربوده و در خانه‌ای زندانی کرده بود.

با اعتراف به ده‌ها فقره زورگیری و گردنبند قاپی، متهمان با دستور قاضی علی وسیله ایزد موسی بازداشت شده و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند تا دیگر اقدامات مجرمانه آنها مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها