اگر تا به امروز در انتظار نسخه ی mini از پرچمدار جدید HTC موسوم به One M9 بوده اید باید بگوییم این انتظار بی فایده است و دیگر خبری از تلفن هوشمند یاد شده نخواهد بود.
کد خبر: ۷۹۹۲۲۲
توقف تولید تلفن های هوشمند مینی اچ‌تی‌سی

به گزارش جام جم کلیک و بر اساس گزارشی که “فوکوس تایوان” منتشر نموده، Jack Tong، مدیر بخش آسیایی کمپانی مورد بحث، طی اظهار نظری ذکر نموده شرکت متبوعش خط تولید محصولاتی که پسوند “mini” را یدک می کشیده اند متوقف نموده. وی علت این موضوع را عدم استقبال از این موبایل ها و از مد افتادنشان عنوان کرده است.

آقای Tong خاطر نشان کرده که همزمان با معرفی One M9+ موبایل های دارای پسوند mini برای همیشه ساخت شان متوقف گشته، زیرا صنعت اسمارت فون ها در مسیری حرکت می کند که سبب شده هر روز شاهد افزایش ابعاد نمایشگر این دسته از گجت ها باشیم. در زمان حاضر موبایل هایی با نمایشگر ۵ اینچ یا بالاتر پذیرفته هستند و نقشه ی راه آتی HTC نیز بر همین مبنا تنظیم شده است.

گفته های اخیر Jack Tong میخ دیگری محسوب می شود بر تابوت "اسمارت فون های کامپکت"

به زبان ساده تر باید در آینده ای نه چندان دور منتظر دستاوردهای میان رده و اقتصادی کمپانی تایوانی مورد بحث باشیم که از صفحه نمایشی نسبتاً بزرگ بهره مند هستند. شرکت مذکور البته حتی اولین قدم ها را نیز برای محقق کردن اهداف جدیدش برداشته و اندکی پیش شاهد معرفی شدن محصولی اقتصادی و دو سیم کارته با عنوان One E9+ از آنها بودیم که به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی مجهز گشته بود.

وب سایت “فون آرنا” در همین راستا می نویسد گفته های اخیر Jack Tong میخ دیگری محسوب می شود بر تابوت “اسمارت فون های کامپکت” و به زودی به جای آنها احتمالاً شاهد انبوهی از فبلت های متوسط و یا حتی بی کیفیت خواهیم بود. هر چند بعید نیست برندهای دیگری همانند سونی کماکان تولید این دسته از موبایل ها را ادامه داده و دوباره آنها را محبوب کاربران نمایند.

ناگفته نماند که HTC هنوز دو محصول با عناوین One mini و One mini 2 را به کاربران در نقاط مختلف جهان عرضه می کند که هر دوی شان موبایل هایی اقتصادی هستند و به هیچ عنوان نمی توان آنها را با نمونه های قدرتمندی همچون One M9+ مورد قیاس قرار داد.

منبع: دیجیاتو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها