انریکه از نقش بازیکنان بارسلونا در قهرمانی اخیر لالیگا می‌گوید

قهرمانی از دل بحران

جام جم ورزشی: سرمربی بارسلونا می گوید با وجود قهرمانی تیمش تحت فشار بسیار زیادی است.
کد خبر: ۷۹۹۰۰۹
لوئیس انریکه: تحت فشار بسیار زیادی هستم

به گزارش جام جم ورزشی ، لوئیس انریکه که در ابتدای فصل تحت فشار زیادی قرار داشت و حتی در همان هفته های ابتدایی لیگ شایعه اخراج او به گوش می رسید اکنون در نخستین فصل مربی گری خود در باشگاه پرافتخار کاتالانی موفق شده این تیم را به مقام قهرمانی لالیگا برساند و علاوه بر آن به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم ببرد.

او می گوید که با وجود قهرمانی بارسا هنوز تحت فشار زیادی قرار دارد چرا که یک فینال سخت مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا در پیش دارد.

انریکه در نشست خبری پایان بازی با اتلتیکومادرید که با برتری یک بر صفر بارسلونا و قهرمانی این تیم در لالیگا همراه بود اظهار داشت اظهار کرد: کارم را ۱۰ ماه قبل در این تیم آغاز کردم. باشگاه در وضعیت ویژه ای قرار داشت. خیلی تغییرات در این تیم ایجاد کردیم. سعی کردم بهترین عملکردم را در این تیم داشته باشم. هنوز دو جام دیگر مانده که ما می‎دانیم می‎توانیم آنها را ببریم.

سرمربی بارسا افزود: رئال مادرید در سطح بالایی در این فصل از رقابتها بوده و ما خوشحالیم که جام قهرمانی را از آن خود کردیم. ما از این به بعد به دیدار فینال جام حذفی فکر می‎کنیم.

مربی پیشین سلتاویگو در خصوص انتقاداتی که در آغاز فصل از وی می‎شد، گفت: شما نمی‎توانید مربی یک تیم بزرگ باشید و زیر بار انتقاد نباشید. این چیزی است که من از قبل با آن آشنایی داشتم و بخشی از شغل ماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها