هیات مدیره استقلال امروز برای فصل آینده تصمیم‌گیری می‌کند

نشست ویژه برای ابقا یا برکناری قلعه‌نویی

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال امروز هم جمع خواهند شد تا درباره آینده استقلال تصمیم‌گیری کنند؛ تصمیماتی که شاید مهم‌ترین آنها موافقت با استعفای بهرام افشارزاده یا کنار گذاشتن امیر قلعه‌نویی باشد.
کد خبر: ۷۹۸۹۰۷

استقلال لیگ چهاردهم را با شکست مقابل حریف سنتی خود، پرسپولیس به پایان رساند تا فصل برای هواداران این تیم تلخ‌تر از آنچه انتظارش را داشتند به پایان برسد. با این حال شاید تبعات این فصل بد تا هفته‌ها گریبانگیر آبی‌ها باشد. علتش هم صحبت‌هایی است که در همین یکی‌دو روز گذشته از سوی برخی اعضای کادر فنی علیه بازیکنان مطرح شد. گرچه امیر قلعه‌نویی پس از خروج از نشست خبری بازی با پرسپولیس دیگر با هیچ خبرنگاری صحبت نکرد، اما آنالیزور این تیم مدعی شد برخی از بازیکنان می‌خواستند قلعه‌نویی از جمع آبی‌پوشان جدا شود و به همین دلیل به او خیانت کردند.

شاهرخ بیانی که با تسنیم صحبت می‌کرد با بیان این‌که دل بازیکنان با تیم نبود، گفت: درست است که مشکلات مالی و بحث خصوصی‌سازی به باشگاه لطمه زد ولی هدف برخی از بازیکنان این بود که امیر قلعه‌نویی در استقلال نباشد. برخی از بازیکنان ملی‌پوش ما در حد و اندازه‌های خود نبودند ولی باز هم می‌بینیم به تیم ملی دعوت شده‌اند. بروید آنالیز کنید بازیکنان ملی‌پوش ما در تیم ملی چگونه بازی کردند و در استقلال چطور. چرا بازیکنانی مثل امید ابراهیمی از دقیقه یک تا 90 بازی تکل می‌زند اما یک‌عده ژل موی سرشان تکان نمی‌خورد؟ بارها اتفاق افتاده که بازیکن پس از پایان بازی پیراهنش خیس هم نشده است. این آقایان اگر فوتبالیست نمی‌شدند، می‌خواستند چکاره شوند؟ بیانی افزود: بازیکنی که 650 میلیون تومان پول گرفته است، در نیمه دوم بازی با پرسپولیس اعلام کرد که حالش خوب نیست. او مدعی شد بیمار است و نمی‌تواند بازی کند! آقای بازیکنی که ادعا می‌کنی مسموم هستی، چرا روی نیمکت نشستی؟! مگر قرار نبود به تیم کمک کنی؟! این آقایان می‌خواستند قلعه‌نویی را زمین بزنند. البته او هم در رختکن همه آنها را به خدا واگذار کرد.

آنالیزور استقلال با بیان این‌که برخی بازیکنان این تیم به قلعه‌نویی خیانت کردند، گفت: غیر از امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده، کدام بازیکن در حد و اندازه خودش بوده که به تیم ملی دعوت شده است؟ 10 بازیکن استقلال می‌دانستند که اگر قلعه‌نویی سال بعد بماند، باید از تیم بروند و به همین دلیل تصمیم گرفتند قلعه‌نویی را زمین بزنند.

دفاع بیک زاده

یکی از این 10 بازیکنی که از سوی شاهرخ بیانی به کم کاری متهم شده، هاشم بیک زاده است. مدافع آبی‌ها که در جریان دربی روز جمعه روی نیمکت نشست، با انتقاد از اظهاراتی که شاهرخ بیانی علیه او انجام داده، گفت: آقای بیانی! اگر با آن حالم به میدان می‌رفتم و اشتباه تاثیر‌گذاری انجام می‌دادم، از نظر شما خیانت نبود؟

بیک‌زاده که با ایسنا صحبت می‌کرد در پاسخ به این پرسش که بالاخره دلیل بازی نکردنش در دربی 80 چه بوده است، گفت: من دچار مسمومیت غذایی شده بودم و سه روز هم با تیم تمرین نکردم. پزشکان استقلال از شرایط من آگاهی داشتند و این مساله را به کادر فنی اطلاع داده بودند. چه کسی است که دوست نداشته باشد در دربی به میدان برود؟ همه بازیکنان آرزو دارند در بازی مهم استقلال و پرسپولیس به میدان بروند اما واقعا شرایط بازی کردن را نداشتم.

بیک‌زاده ادامه داد: متاسفم که اکنون کسانی داعیه دفاع از هواداران استقلال را دارند که خودشان روزگاری برای پول بیشتر خون به دل هواداران کردند و به تیم حریف رفتند. آنها دیگر نباید دم از هواداری استقلال بزنند. فکر می‌کنم اکنون مشخص شده که چه کسانی امیر قلعه‌نویی را نسبت به ملی‌پوشان بدبین کرده‌اند. کی‌روش به بازیکنان تیم ملی اعتقاد دارد و به همین دلیل بازیکنان در تیم ملی با روحیه‌ای بالا به میدان می‌روند اما متاسفانه برخی‌ها قلعه‌نویی نویی را نسبت به ملی‌پوشان بدبین کرده‌اند آن هم در شرایطی که قلعه‌نویی همیشه با بازیکنانش رابطه خوبی داشته است.

وی درپاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا بنا دارد در سال آینده هم در استقلال توپ بزند یا خیر، عنوان کرد: فعلا وضعیت باشگاه معلوم نیست. بگذارید تکلیف آینده باشگاه معلوم شود تا در این‌باره تصمیم بگیریم.

در انتظار تصمیم هیات مدیره

شاید برخی دیگر از بازیکنان استقلال هم مثل بیک‌زاده منتظر جلسه امروز هیات مدیره باشگاه باشند تا با توجه به رفتن یا ماندن امیر قلعه‌نویی، درباره فصل آینده خود تصمیم‌گیری کنند. اما تصمیم نهایی چه خواهد بود؟ تنها اظهارنظری که از سوی هیات مدیره باشگاه قبل از نشست امروز رسانه‌ای شد، صحبت‌های مقداد نجف‌نژاد بود. رئیس هیات مدیره آبی‌ها با بیان این‌که شرایط فعلی استقلال رضایتبخش نیست، به تسنیم گفت: باید در فصل جدید تیمی متفاوت را روانه مسابقات کنیم که انتظارات هواداران را برآورده کند. درست است که سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نداریم اما باید تیمی در حد آسیا آماده کنیم که در شأن استقلال باشد.

وی در خصوص این‌که آیا صحبت‌های او به معنای تغییر در کادر فنی است، تصریح کرد: قرار است هیات مدیره دوشنبه (امروز) تشکیل جلسه دهد تا درباره فصلی که خوب نبود، تصمیم‌گیری شود. تاکید می‌کنم شاید قلعه‌نویی دیگر در استقلال نباشد اما حرمتش باید حفظ شود.

دیروز مدیرعامل باشگاه استقلال به وزارت ورزش و جوانان رفت و با معاون پارلمانی این وزارتخانه دیدار کرد. افشارزاده در حالی به وزارت ورزش رفت که صحبت‌هایی مبنی بر استعفایش از مدیرعاملی استقلال مطرح شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها