بازیگر مجموعه «شمعدونی» این مجموعه را اثری جذاب و طنزی سالم می‌داند.
کد خبر: ۷۹۸۷۴۷
«شمعدونی» یک طنز سالم و به روز است

رویا میرعلمی گفت: من از سال ۷۷ بازی ام را روی صحنه تئاتر آغاز کردم و این اتفاق همزمان بود با ورود من به دانشگاه. اینکه از همان ابتدا به سمت تئاتر حرفه ای جذب شدم، هنوزم هم باعث خوشحالی من است. از بدو امر با کارگردانان مطرح کار کردم و به همین دلیل جنس اهدافم از همان آغاز راه مشخص شد. جالب است بگویم از همان سال ها هم پیشنهادهای بازیگری زیادی برای تلویزیون داشتم اما با خودم گفتم باید اول تجربه کسب کنم و بعد به این عرصه قدم بگذارم.

وی افزود: اولین سریالی که از من پخش شد «حیرانی» نام داشت. این مجموعه را زوج کاری کیوان علی محمدی و امید بنکدار کارگردانی کردند و در سال ۸۸ پخش شد. در این مجموعه نقش کوتاه اما متفاوتی داشتم، به همین دلیل هم برای من جذاب شد اما کل مجموعه مجال دیده شدن پیدا نکرد. بعد از آن حسن فتحی پیشنهاد بازی در سریال «زمانه» را به من داد. این سریال، تجربه موفقی شد و من در بین مخاطبان عام هم شناخته شدم. با این حال، اگر قرار باشد از یک تجربه منحصر به فرد در کارنامه کاری ام یاد کنم، به «شمعدونی» اشاره می کنم.

میرعلمی درباره سریال در حال پخش سروش صحت گفت: نقش زیبا در مجموعه «شمعدونی» چیزی بود که مدت ها منتظرش بودم. من عاشق بازیگری طنز هستم و مدت ها بود احساس می کردم قابلیت بازی در چنین قالب هایی را دارم اما مجال بروز آن فراهم نمی‌شد. آقای صحت می گفت این نقش را برای شخص من نوشته و همین موضوع خیلی خوشحالم کرد. این سریال یک طنز به روز و سالم است که از هجو دور مانده و من با خواندن متن های اولیه مطمئن بودم بستر خوبی برای معرفی وجوه جدیدی از توان بازیگری ام فراهم شده است.

این بازیگر همچنین درباره اینکه با پای شکسته در این مجموعه به بازی پرداخت توضیح داد: روزهای اول خیلی برایم سخت بود و حتی می‌خواستم از حضور در این پروژه انصراف بدهم اما آقای صحت مانع شد. من جراحی سختی را پست سر گذاشتم و در حالی جلوی دوربین آمدم که زانویم پر از پلاتین بود. به هر حال، بازی ام را انجام دادم و حالا که دارم حاصل کار را هر شب تماشا می‌کنم از این اتفاق خیلی خوشحالم. روزهای خاطره انگیز خیلی خوبی رقم خورد، به خصوص که مدیریت صحیح سروش صحت باعث شد همه ما بازیگران به یک میزان مساوی در روند قصه سهیم باشیم.

رویا میرعلمی همچنین گفت: حضور دوباره در کنار بازیگرانی مثل حسن معجونی و نگار عابدی که قبلا در تئاتر با آنان همکار داشتم برای من شیرین و جذاب بود. بدون تعارف از آتنه فقیه نصیری بسیار یاد گرفتم. حضور در کنار بازیگرهای جوان‌تر هم تجربه دلپذیری بود که امیدوارم دوباره تکرار شود. ما به معنی واقعی کلمه برای ۱۰ ماه با یکدیگر مانند خانواده بودیم و فضایی پر انرژی و به دور از رقابت ناسالم جریان داشت.

رویا میرعلمی در مجموعه «شمعدونی» در نقش زیبا بازی کرده است. «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت هر شب از شبکه سه پخش می‌شود. (سوره سینما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها