نیکی کریمی در نمایشگاه کتاب تهران به داستان‌خوانی جدیدترین کتابی که ترجمه کرده است، پرداخت.
کد خبر: ۷۹۸۲۶۷
داستان‌خوانی نیکی کریمی در نمایشگاه کتاب

این بازیگر و کارگردان سینما صبح جمعه، 25 اردیبهشت‌ماه در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافت و داستانی از کتاب «عشق سال‌های غم» نوشته حنیف قریشی را که ترجمه کرده و به‌تازگی چاپ شده است، برای حاضران خواند.


نیکی کریمی درباره‌ی ترجمه‌ی اثر حنیف قریشی گفت: «عشق سال‌های غم» دومین کتابی است که از این نویسنده ترجمه می‌کنم، چون دوست دارم خوانندگان ایرانی هم این کتاب را بخوانند، بخصوص این‌که دسترسی به کتاب‌های جدیدی که در دنیا منتشر می‌شود در اینجا به‌راحتی امکان‌پذیر نیست.

او با اشاره به این‌که ترجمه را صرفا به‌دلیل علاقه‌اش به این کار انجام می‌دهد، افزود: هدف از کتاب‌خوانی، آگاهی است و نباید توجه به این موضوع را فقط به چند روز برگزاری نمایشگاه کتاب محدود کرد.

کتاب «عشق سال‌های غم» با ترجمه نیکی کریمی توسط انتشارات افراز چاپ شده است. کریمی چند سال قبل هم کتاب «نزدیکی» دیگر اثر حنیف قریشی را ترجمه کرده بود.

این بازیگر و کارگردان سینما پیش از این درباره‌ی «عشق سال‌های غم» گفته بود: این کتاب شامل 10 قصه است که در لندن می‌گذرد و در آن عشق، نفرت، غم و شادی در روابط بین آدم‌ها روایت می‌شود. (ایسنا)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها