جام جم ورزشی: استیون جرارد که در پایان فصل برای همیشه از لیورپول جدا می شود شنبه بیست و ششم اردیبهشت برای آخرین بار در ورزشگاه آنفیلد به میدان می رود.
کد خبر: ۷۹۷۳۰۶
بازار سیاه بلیت آخرین بازی استیون جرارد

به گزارش جام جم ورزشی ، لیورپول شنبه در ورزشگاه خانگی خود یعنی آنفیلد به مصاف کریستال پالاس می رود. این بازی در تاریخ باشگاه لیورپول ثبت خواهد شد چرا که یکی از بزرگ ترین اسطوره های تاریخ این باشگاه یعنی استیون جرارد برای آخرین مرتبه با پیراهن لیورپول در این ورزشگاه به میدان می رود. جرارد در پایان این فصل پس از 17 سال از لیورپول جدا می شود و به تیم لس آنجلس گالکسی آمریکا می پیوندد.

گروهی از دلال‌‌های بازار سیاه، قصد دارند از آخرین بازی لیورپول در این فصل که بازی خداحافظی استیون جرارد با هواداران قرمزپوشان مرسی‌ساید نیز هست، سود کلانی به جیب بزنند چرا که برخی از بلیت‌های این بازی را تا 2 هزار پوند به فروش گذاشته‌اند.

با توجه به اینکه بازی خانگی لیورپول و کریستال‌پالاس آخرین بازی جرارد در آنفیلد پیش از خداحافظی‌اش با قرمزپوشان مرسی‌ساید است، تقاضای زیادی برای خرید بلیت‌های آن شده است و دلالان بازار سیاه از همین موضوع برای کسب سودی هنگفت بهره برده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها