با «علی ضیا»، مجری جوان برنامه‌های ترکیبی تلویزیون

به بازیگری فکر نمی‌کنم

در حالی که شبکه سه درباره حضور سیدعلی ضیاء مجری برنامه «بعضیا» تصمیم نهایی را نگرفته است، این مجری قصد دارد در شبکه یک فعالیت های بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۷۹۶۹۴۹
ماجرای نقل و انتقال «سیدعلی ضیا» در شبکه سه و یک

مهر ماه سال گذشته شبکه سه برنامه «بعضیا» را در حالی روانه آنتن کرد که این برنامه برای ۳۰ قسمت قرارداد داشت و بنا بود در سال ۹۴ هم ادامه داشته باشد، با این وجود پس از پخش ۱۹ قسمت، این برنامه بدون اعلام قبلی از جدول پخش حذف شد و عوامل آن نیز بلاتکلیف ماندند.

البته «بعضیا» در زمان پخش نیز جای ثابتی در کنداکتور نداشت و زمان روی آنتن رفتن آن مدام از سوی شبکه دچار تغییر می‌شد تا سرانجام از پخش بازماند.

با این حال غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما چندی بعد در نشست خبری معرفی ویژه برنامه‌های نوروزی درباره سرنوشت «بعضیا» اعلام کرد: «این برنامه جُنگ ترکیبی بود که در چینش کنداکتور تصمیم گرفتیم پخش آن را به پنجشنبه‌ها موکول کنیم اما از آنجایی که این برنامه در زمینه دعوت از مهمان‌ها و پشتیبانی دچار مشکل شد، یک ماه پیش آخرین قسمت آن روی آنتن رفت.»

در ادامه رویکرد مدیر جدید شبکه سه نسبت به این برنامه، وی در نامه‌ای به رضا پورحسین قائم مقام سیما به عنوان «مدیر هماهنگی امور مجریان سیما» عدم نیاز شبکه سه به سیدعلی ضیاء مجری و تهیه کننده «بعضیا» را اعلام کرد و خواستار حذف این مجری از پورتال شبکه سه شد.

در همین فاصله سیدعلی ضیاء به شبکه یک رفت و اجرای برنامه تحویل سال این شبکه را هم اجر کرد.

علی‌رغم این عملکرد میرحسینی وی اخیرا در گفتگو با یک روزنامه که او را درباره رفتن ضیاء از شبکه سه و اجرای برنامه تحویل سال شبکه یک مورد سوال قرار داده‌ ، گفته است: «درباره علی ضیاء با مدیران صحبت کردم که او مجری شبکه سه است و برایش برنامه هم داریم مگر آنکه خود فرد بعد از مقطعی به این تصمیم برسد که رشدش در یک شبکه خاص متوقف می‌شود و می‌تواند در شبکه دیگری موفق‌تر باشد. اتفاقاً من به برندسازی معتقدم و اینکه باید استانداردهای خاص را داشته باشیم. ضیاء دوست من است و صحبت می‌کنیم تا در شبکه سه باشد. حالا برای سال تحویل آینده، شبکه یک فرصت دارد مجریان خودش را پرورش دهد و داشته باشد.»

با وجود این سخنان از میرحسینی، ضیاء امروز در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه های مجازی اعلام کرد که با برنامه «امشب» در شبکه یک حضور خواهد داشت و این امر نشان می‌دهد که وی فعلا در شبکه یک می ماند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
۰
۰
خیییییییییلی برای مدیران شبكه ی سه ناراحت شدم كه اقای علی ضیا رو ول كردن وبه احسان علیخانی توجه می كنند با اینكه اینقدر اقای ضیا مدیران شبكه ی سه رو دوست داشت و می گفتند تا وقتی كه كار می كنند برای شبكه ی سه كار می كنند واقعن كه

نیازمندی ها