قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: سازندگان و انبوه سازان مسکن مهر تا پایان اردیبهشت مهلت دارند، تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی دریافت کنند.
کد خبر: ۷۹۶۶۵۹
آخرین مهلت دریافت وام ۳۰ میلیونی مسکن مهر

احمد اصغری‌ مهرآبادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه ادارات کل راه و شهرسازی و مدیریت شعب بانک‌های استانی باید پیگیر پرداخت تسهیلات افزایش یافته باشند، گفت: پیمانکاران هم باید این موضوع را پیگیری و تسهیلات را دریافت کنند.

وی افزود: به استان‌ها اعلام شده است اگر سازندگانی که در اولویت هستند تا پایان اردیبهشت برای دریافت تسهیلات اقدام نکنند این سهمیه به سایر پروژه‌ها و اشخاص اختصاص یابد.

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره عملکرد وزارت نیرو اظهار داشت: به گفته مسئولان وزارت نیرو ، علت تکمیل نشدن خدمات این وزارت در مسکن مهر ، نداشتن اعتبارات است.

اصغری مهرآبادی گفت: وزیر راه و شهرسازی دستور داده است از محل فروش اراضی این وزارتخانه به وزارت نیرو کمک شود و دیگر وزارتخانه‌های متولی از جمله وزرات نیرو، نفت و آموزش و پرورش در قانون موظف شده‌اند خدمات زیربنایی و روبنایی را تامین کنند.

به گفته مهرآبادی ، برای تامین این خدمات فروش اراضی پیش‌بینی شده است و بخشی از این خدمات از جمله مدارس و کلانتری‌ها را از منابع وزارت راه و شهرسازی تامین مالی کردیم. (خبرگزاری صداوسیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها