Valiant Hearts: The Great War با شجاع دلان به جنگ جهانی بروید بدون شک نمی‌توان از محصول بازی‌سازهای بزرگی همچون یوبی‌سافت در دنیای گجت‌های همراه چشمپوشی کرد. Valiant Hearts: The Great War روایتی جذاب از جنگ جهانی اول است که در آن چهار سرباز فراموش شده وسط جنگ گیر افتاده‌اند. «شجاع دلان» ترکیبی از ماجراجویی، اکشن و معماست که با داستان و گرافیکی ستودنی به سبک داستان‌های مصور (کمیک استریپ) ساخته شده است.
کد خبر: ۷۹۶۵۸۹

بازی در سال 1914 روایت می‌شود و از چهار قسمت تشکیل شده که هر قسمت شامل چند بخش است. بازیکن باید در هر بخش معمایی را با هر یک از چهار کاراکتر اصلی بازی حل کند تا در داستان پیش رود. کاراکترهایی که هر بار در بازی با آنها پیش می‌روید شامل مردی فرانسوی به نام امیل، داماد آلمانی‌اش کارل که باید بین عشق و کشورش یکی را انتخاب کند، سرباز سیاهپوست آمریکایی به نام فِردی و پرستاری بلژیکی به نام آناست. از قضا هر کدام از این سربازها با تقدیر متفاوتی وارد میدان جنگ می‌شوند. همچنین نباید نقش سگ‌های امدادگر را که با کاراکترها همراه می‌شوند، نادیده گرفت. در کنار گرافیک مینیمال و بی‌پیرایه بازی، موسیقی شجاع دلان حس کلاسیک بازی را دوچندان کرده است. غیر از سرگرمی، این بازی حقایقی تاریخی را از جنگ جهانی دارد که در هر جایی از بازی می‌توانید آنها را همراه تصویر بخوانید. راستی، کبوترهای نامه‌رسان را هم فراموش نکنید.

Periscope

لحظه‌هایتان را به اشتراک بگذارید

اشتراک‌گذاری عکس و نوشته در دنیای امروز کافی نیست، از این پس می‌توانید مثل یک شبکه خبری به‌صورت زنده لحظه‌هایتان را با دوستان به اشتراک گذاشته و خبررسانی کنید. پریسکوپ، پاسخ توییتر به اپ Meerkat است که مخصوص پخش زنده از طریق دوربین گوشی ساخته شده و به لطف حمایت و خرید آن از سوی توییتر، اکنون یکی از برترین اپ‌ها با تعداد زیادی کاربر است. بد نیست بدانید یکی از موسسان آن ایرانی است. برای استفاده از پریسکوپ باید یک حساب توییتر داشته باشید تا با آن لاگین کنید و سپس به‌آسانی می‌توانید ویدئو زنده استریم کنید. هر کدام از دوستانتان که آنلاین باشد می‌تواند ویدئویتان را در لحظه ببینند و زمانی که استریم‌ آن تمام شد، می‌توانید اجازه بازپخش برای آن بگذارید تا دوستانی که آنلاین نبوده‌اند کلیپ‌تان را تماشا کنند، زیرا کلیپ شما به‌صورت خودکار تا 24 ساعت بعد پاک می‌شود. حین تماشای ویدئو می‌توانید همزمان کامنت بگذارید یا بی‌نهایت لایک با علامت قلب بدهید. غیر از سرگرمی، پریسکوپ استفاده بسیار سودمندی برای آموزش و خبررسانی دارد.

InstaSize

قاب‌های مربع برای عکس‌ها

اگر شما هم از کاربران اینستاگرام باشید حتما توجه کرده‌اید عکس‌های به اشتراک گذاشته شده در این شبکه اجتماعی باید مربع شکل باشند. اگر با خود اینستاگرام عکس بیندازید مشکلی وجود ندارد و پیش‌فرض تصویر مربعی ذخیره می‌شود، اما اگر بخواهید عکسی از آلبوم دوربین گوشی را با اینستاگرام منتشر کنید، عکس‌تان باید مربعی شود. بنابراین باید قسمتی از آن را انتخاب کنید تا کادر را پر کند که بخش دیگری از عکس را از دست می‌دهید. برای رفع این مشکل، اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که یکی از معروف‌ترین‌هایشان InstaSize است. کافی است اپ را باز کنید و اجازه دسترسی به آلبوم گوشی را به آن بدهید، سپس با انتخاب هر تصویر، عکس‌تان به اندازه قاب مربعی اینستاگرام در می‌آید، بدون این‌که قسمتی از آن حذف شود. تمام قابلیت اینستاسایز به این ختم نمی‌شود، می‌توانید از میان ده‌ها قاب کلاژ، عکس‌های دلخواه‌تان را کنار هم قرار دهید. ضمن این‌که فیلترهای متنوع این اپلیکیشن رنگ و روی تازه‌ای به عکس‌های شما می‌دهد. حتی با این اپلیکیشن می‌توانید روی عکس‌هایتان متن بنویسید.

Telegram Messenger

سبکبال چت کنید

تلگرام، برنامک پیام‌رسان است که در 4 ساعت دنیا را گرفت. اختلال 4 ساعته سرویس واتس‌اپ باعث شد پنج میلیون کاربر آن ناگهان به سوی مسنجری جدید به نام تلگرام هجوم بیاورند و این اپ آلمانی ـ روسی را در بین برنامک‌های شبکه اجتماعی اپ‌استور به شماره یک تبدیل کنند. اما این موفقیت اتفاقی نبوده، تلگرام ویژگی‌هایی دارد که در محبوبیت آن بی‌تاثیر نیست. سرعت انتقال پیام تلگرام خیلی بالاست، ضمن این‌که امنیتش هم تضمین شده است. در این اپلیکیشن قابلیتی به نام «چت امن» وجود دارد که پیام‌های رد و بدل شده در هیچ سروری ذخیره نمی‌شود و پس از مدتی از روی دستگاه هم پاک می‌شود. قابلیت ساخت گروه تا 200 نفر، امکان ارسال هر نوع فایل حتی حجیم و مولتی پلتفرم بودن تلگرام از دیگر ویژگی‌های آن است. ویژگی کلاود تلگرام به گونه‌ای است که سابقه چت‌های‌ شما را روی هر پلتفرمی که اپ را نصب کنید نشان می‌دهد. تلگرام غیر از چت، قابلیت تماس صوتی یا تصویری ندارد و با هیچ‌گونه تبلیغی در محیط آن مواجه نمی‌شوید.

Storehouse

از سفرتان کتاب داستان مصور بسازید

اگر هنوز رغبت نکرده‌اید از آلبوم‌های دیجیتال به جای آلبوم‌های سنتی استفاده کنید، پیشنهاد کلیک به شما Storehouse است که برنده جایزه طراحی اپل شده است. علاوه بر این‌که می‌توانید از درون خود اپلیکیشن به دوربین دسترسی پیدا کنید و عکس بیندازید، می‌توانید هر چقدر عکس و ویدئو در آلبوم گوشی‌تان دارید به این برنامه وارد کنید. با صدور اجازه دسترسی به اپ‌هایی مانند اینستاگرام، فلیکر یا دراپ‌باکس می‌توانید مجموعه عکس‌های درون هر کدام را هم وارد استورهاوس کنید. پس از انتخاب عکس یا ویدئوها می‌توانید آنها را کوچک و بزرگ کنید و کنار هر کدام با فونتی دلخواه، نوشته‌ای با مضمون عکس بنویسید، مثلا چه تاریخی و در کجا گرفته شده است. پس از این‌که هنرنمایی‌هایتان تمام شد می‌توانید لینک آن را با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. عکس‌هایتان به‌صورت یک آلبوم طوماروار با ترتیبی که مشخص کرده‌اید در محیط اپلیکیشن یا روی مرورگر در هر پلتفرمی به نمایش در می‌آید. با استورهاوس می‌توانید یک آلبوم داستانی مصور بسازید که به رویدادی خاص برای مثال آخرین سفرتان به جزایر زیبای خلیج فارس مربوط باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها