نخستین نوزاد حاصل از لقاح خارج رحمی در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان متولد شد.
کد خبر: ۷۹۶۴۸۰
تولد نخستین نوزاد حاصل از لقاح خارج رحمی در خوزستان

به گزارش مهر به نقل از جهاد دانشگاهی خوزستان، امیرارسلان سراجیان، مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان با اعلام این خبر اظهارکرد: نخستین نوزاد حاصل از لقاح خارج رحمی که دوقلوی دختر است، متولد شد و هر دو نوزاد نیز سالم هستند.

وی افزود: خوشبختانه از زمان آغاز فعالیت رسمی مرکز درمانهای ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان تاکنون پیشرفتهای خوبی در این مرکز حاصل شده و در حاصل حاضر بسیاری از روشهای نوین درمانی در این مرکز مورد استفاده هستند.

سراجیان تصریح کرد: در گذشته بسیاری از زوجهای نابارور برای درمان به شهرهای دیگر و مخصوصا تهران مراجعه می کردند و علاوه بر رنج سفر، هزینه های زیادی نیز به آنها تحمیل می شد. در حال حاضر امکان درمان این بیماران با شرایط و تعرفه مناسب در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان فراهم شده و دیگر نیازی به مراجعه به شهرهای دیگر وجود ندارد.

مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان بیان کرد: در حال حاضر درمانهایی از جمله لقاح داخل رحمی، لقاح خارج رحمی و میکرواینجکشن در این مرکز انجام می شود و خوشبختانه تاکنون عمل های موفقی نیز انجام شده است. همچنین علاوه بر تولد نخستین نوزادان حاصل از لقاح خارج، چند نوزاد دیگر حاصل از این روش درمانی نیز در ماه های آینده متولد می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
خواهش میكنم تو خبراتون اگه از عكس اصلی مربوط به همون خبر استفاده نمیكنید اعلام كنید كه عكسی كه قرار دادین تزیینی است. این عكسی كه شما برای این خبر قرار دادید رو من تو سایتتون برای خبرهای دیگه هم دیدم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها