یک پایگاه اطلاع رسانی عربی با اشاره به نقاط قوت و ضعف سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان سعودی او را فردی آگاه به فنون رقص و بی بهره از هنر سخنوری معرفی کرد.
کد خبر: ۷۹۶۱۲۴
هنر رقص شاه سعودی

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " العهد" روز شنبه در گزارشی نوشت: سلمان بن عبدالعزیز درصدمین روز به دست گرفتن قدرت شمشیربه دست می رقصید؛ مانند جنایتکارانی که برروی خون قربانیانشان می رقصند و درحالی که قربانیانش افزایش یافته است.

این سایت با انتشار فیلمی ازرفتارهای سلمان ، از موضوعی یاد می کند که ازضعف حافظه و یا ضعف اطلاعاتی پادشاه عربستان حکایت دارد.

العهد به نقل از یک منبع لیبایی نوشت که سلمان از علی زیدان نخست وزیر لیبی که اخیرا میهمان وی بوده خواست تا سلامش را به برادر سرهنگ قذافی برساند ؛ آن هم پس از گذشت دو سال از کشته شدن سرهنگ قذافی در جریان انقلاب لیبی.

پایگاه اطلاع رسانی عربی العهد افزود که هم اکنون چنین فردی بر کرسی قدرت بزرگترین کشورصادر کننده نفت نشسته و در دیدارهای رسمی به چپ و راست مایل می شود. سلمان که هم اکنون جنگ خونینی را به بهانه حمایت از مشروعیت و بازگرداندن امید علیه مردم بیگناه و بی دفاع یمن به راه انداخته هیچ تفاوتی میان " ثبات " و دیگر واژه ها نمی داند؛ او توان این را دارد که خود را مضحکه دیگر پادشاهان قرار دهد.

وی در یکی از میزبانی هایش ، اشتباه فاحشی مرتکب شد که اگر رئیس جمهوری هر کشور دیگری بود ،فورا استعفا می کرد و برای بازنگری در آموزش خود را در مدرسه سربسته ای زندانی می کرد اما وی ازخودش خجالت نمی کشد.

العهد با اشاره به موضوع بیعت گرفتن های اجباری از مردم برای پادشاه ، ولیعهد و جانشین او نوشت : سلمان در قرن بیستم عکس خود را درمدارس قرار می دهد تا کودکانی که ازمقابل آن عبورمی کنند دستان خود را برای بیعت در دستان وی بگذارند بله این است نمونه عقب مانده یک حکومت.

محاکمه نفر دوم منافقین در پاریس

مهدی ابریشمچی نفر دوم گروهک تروریستی منافقین پنجشنبه در دادگاه پاریس به اتهام فعالیت‌های تروریستی و فساد مالی، پولشویی و... محاکمه شد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان، مهدی ابریشمچی ملقب به مهدی تهرانی نفر دوم گروهک تروریستی منافقین پنجشنبه 7 می 2015 مصادف با 17 اردیبهشت 1394 در دادگاه پاریس به جرم فعالیت‌های تروریستی و فساد مالی محاکمه شد.

گرچه گروهک منافقین تلاش فراوانی در برگزاری این جلسه در سکوت خبری داشت، ولی تعداد زیادی از مخالفان و اعضای سابق این گروهک در محل برگزاری این محاکمه جهت اعتراض و افشای دیگر جنایت این تروریست تجمع کردند.

ابریشمچی عضو قدیمی مرکزیت گروهک منافقین در کنار مسعود رجوی و مریم قجر‌عضدانلو (مریم رجوی) در تمام جنایات این گروهک به عنوان یکی از عناصر و فرماندهان اصلی به حساب می‌آید.

وی پس از فرار از ایران در «اورسوراواز» برای حفظ سمت خود و ارتقای آن از ارتباط نامشروع و خیانت همسر خود مریم قجرعضدانلو با مسعود رجوی آن هم قبل از طلاق فیروزه بنی ‌صدر (دختر ابوالحسن بنی صدر و همسر سابق رجوی) چشم ‌پوشی کرد و حاضر به قبول ازدواج همسر خود با سرکرده گروهک منافقین شد.

گروهک منافقین هفته گذشته در سایت خود در ضمن گزارشی به تصمیم جدید اتحادیه اروپا و به طور مشخص کشورهای اروپایی ۱+۵ یعنی انگلیس، آلمان و فرانسه برای قرار دادن دوباره گروهک منافقین در لیست تروریسم، اقرار کرده بود. تصمیمی که محاکمه سران جنایتکار منافقین از جمله تبعات آن خواهد بود.

اصلاح‌طلبان با لیست کامل وارد انتخابات شوند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد فراهم بودن شرایط لازم برای حضور اصلاح‌طلبان در رقابت‌های انتخاباتی مجلس، گفت: اصلاح‌طلبان خود باید شرایط را برای حضور در انتخابات برای خود فراهم کنند.

محمدرضا خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر این‌که «قرار نیست فرش قرمزی برای اصلاح‌طلبان پهن شود» درباره روند رسیدن اصلاح‌طلبان به اجماع در مورد انتخابات آتی مجلس، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان در این زمینه در حال تلاش هستند. اراده همه اصلاح‌طلبان بر این است که به اجماع برسند مقدمات این امر نیز فراهم شده است. ان‌شاءالله در آینده این سازوکار و اجماع فراهم شود و امیدواریم که اصلاح‌طلبان بتوانند با لیستی کامل و واحد در انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی با اشاره به اظهارات اخیر محمدرضا عارف مبنی بر این‌که «استراتژی اصلاح‌طلبان کسب اکثریت مجلس است»، خاطرنشان کرد: همه کسانی که در انتخابات‌ها شرکت می‌کنند هدف‌شان این است که بتوانند پیروز شوند. حال طبیعی است که برای پیروزی و کسب حداکثر آراء هدف‌گذاری‌هایی می‌کنند و برای رسیدن به آن اهداف تلاش‌هایی انجام می‌دهند.

خوشبینی به توافق هسته‌ای با ایران

وزیر انرژی آمریکا در مصاحبه‌ای اعلام کرد شانس فوق العاده‌ای برای رسیدن به توافق هسته‌ای با ایران وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم وزیر انرژی آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرد علی رغم کار سخت( باقی مانده ) شانس فوق العاده‌ای برای رسیدن به توافق هسته‌ای وجود دارد.

ارنست مونیز در مصاحبه با چارلی رز در شبکه پی بی‌اس گفت همه طرفها موافقت کرده اند که در پایان ماه ژوئن(10 تیر) به نتیجه برسند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم رسیدن به توافق چه اتفاقی می افتد گفت نمی‌توان کاملا حدس زد اما می‌دانیم که کنگره به احتمال زیاد به اقدامات اضافی دست خواهد زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها