محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه یکی از دیپلمات‌های ایرانی است که صفحه‌ شخصی‌اش در توییتر پرطرفدار است، به گونه ای که 257 هزار و 300 نفر نوشته‌های او را در توییتر دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۷۹۵۰۲۹
ظریف چه کسانی را در توییتر دنبال می‌کند؟

به نوشته «خبرآنلاین»، در مقابل این حجم عظیم دنبال کننده، این دیپلمات کهنه‌کار تنها صفحات 15 نفر را در توییتر دنبال می‌کند. صفحات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حسن روحانی از جمله صفحاتی هستند که وزیر امور خارجه آنها را Follow کرده است.

در بین دیپلمات‌های خارجی، او صفحات محمد البرادعی مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و برنده جایزه صلح نوبل، احمد داوود اغلو نخست‌وزیر ترکیه و کارل بیلت وزیر امور خارجه سوئد (او از سال 94 - 91 نخست‌وزیر سوئد بوده است) را دنبال می‌کند.

دو پژوهشگر و کارشناس مسائل خاورمیانه و دنیای اسلام (ولی‌رضا نصر، خوان کول)، سه روزنامه‌نگار و گزارشگر خارجی (آن کوری، لورا روزن و هومان مجد) و چهار خبرنگار و گزارشگر ایرانی (اکرم شریفی خبرنگار فارس، زینب اسماعیلی خبرنگار شرق، زهرا اصغری خبرنگار ایسنا و مهدی رهبر خبرنگار ایرنا) دیگر افرادی هستند که ظریف، صفحاتشان را دنبال می‌کند.

ولی‌رضا نصر پژوهشگر و نویسنده در حوزه دنیای اسلام و مسائل خاورمیانه است. او هم‌اکنون رئیس مدرسه آموزش‌های تخصصی بین‌المللی جان هاپکینز است. خوان کول هم پژوهشگر و صاحب‌نظر در امور خاورمیانه و جنوب آسیاست.

آن کوری گزارشگر و مجری شبکه خبری NBC است که با حسن روحانی مصاحبه تلویزیونی کرده است. لارا روزن، روزنامه‌نگار و گزارشگر ال‌مانیتور است و هومان مجد نیز روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی‌تبار است که در آمریکا فعالیت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها