استقبال از حضور سلحشور و شریعتمداری در «خندوانه»

رامبد جوان: «خندوانه» سیاسی نیست

شبکه نسیم 17 اردیبهشت یکساله می‌شود.
کد خبر: ۷۹۴۷۶۴
جشن تولد یک‌سالگی‌ «نسیم» با برنامه‌هاش شاد

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه 17 اردیبهشت با پخش برنامه‌های متنوع و گلچینی از برنامه‌های پخش شده سالروز افتتاح رسمی‌اش را جشن می‌گیرد .

در 26 شهریورسال 1392 شبکه نسیم به طور آزمایشی و با 2 ساعت برنامه روی آنتن رفت و به مرور ساعت پخش آن افزایش یافت .

در 17 اردیبهشت سال گذشته این شبکه به طور رسمی با 6 ساعت برنامه افتتاح شد. با وجود برنامه‌های جذابی نظیر خندوانه این شبکه خیلی زود جایش را دردل مخاطبان باز کرد و با تولید برنامه های طنز دیگری نظیر مزه، آبرنگ، عینک آفتابی، شکرآباد، مهمانی، شب‌کوک، نسیم‌خاردار، ورود ممنوع ، هاونگ و...با اقبال مخاطبان مواجه شد.

با درخواست‌های مکرر بینندگان ، شبکه نسیم در آذرماه سال 1393 به عنوان شبکه‌ای سراسری بر روی گیرنده‌های دیجیتال قرار گرفت و اکنون با تعهد پخش 4 ساعت برنامه تولیدی در میان دیگر شبکه‌های تازه تأسیس سیما بیشترین حجم تولید را به خود اختصاص داده است .

پخش تصاویر جذاب از مناطق دیدنی کشورهای دیگر ، پخش تصاویر ارسالی مخاطبان در بخش نسیم شما ، گزیده‌ای از برنامه‌های طنز پخش شده سیما وگزارش‌هایی از مردم و لطیفه‌گویی از دیگر بخش‌هایی است که بر جذابیت این شبکه افزوده است . این شبکه قرار است 17 اردیبهشت همزمان با سالگرد افتتاحش گلچینی از برنامه‌های چذاب پخش شده را به مخاطبان هدیه دهد .

برنامه"دست نزن جیزه" با موضوع مواد مخدر و نگاهی طنزگونه و نو به این معضل اجتماعی از بزنامه‌هایی است که این شبکه در دست ساخت دارد .

برنامه "هیجان در ساعت صفر" نیز از جمله برنامه‌هایی است که به صورت تأمینی تهیه شده و گلچینی از مسابقه‌های جذاب پخش شده از سیما را پخش می‌کند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
۰
۰

شبكه نسیم تنها شبكه ای است كه به شدت به تكرار می افته و نمی تونه تعداد ساعات پخش خودشو افزایش بده...
كاشكی به جای شبكه تماشا نسیم منحل میشد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها