یک مقام آگاه در نهاد ریاست جمهوری در واکنش به ادعاهای معاون پارلمانی دولت دهم در باره بودجه دولتی احمدی نژاد گفت: این اظهارات صحت ندارد و هیچیک از روسای جمهور گذشته، از جمله رییس جمهور سابق ردیف بودجه دولتی ندارند و هزینه های فعالیت آنان از طریق دولت تامین نمی شود.
کد خبر: ۷۹۴۴۲۱
پاسخ نهاد ریاست جمهوری در باره بودجه احمدی نژاد

وی در گفت و گو با ایرنا در خصوص ساختمان موسوم به ولنجک نیز گفت: این ساختمان نیز دولتی نیست و از طریق یکی از نهادهای عمومی در اختیار رییس جمهور سابق قرار گرفته است.

اعتراض دانشجویان به حضور هاشمی در دانشگاه امیرکبیر

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیش از ظهر امروز در اعتراض به حضور هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و در مدت حضور وی در سالن آمفی‌تئاتر این دانشگاه، مقابل مزار شهدای گمنام دانشگاه امیرکبیر تجمع اعتراضی برگزار کردند و با سردادن شعارهایی نسبت به حضور وی در دانشگاه امیرکبیر اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این دانشجویان در پایان مراسم نیز با سردادن شعارهای "مرگ بر فتنه‌گر" اعتراض خود را به برگزارکنندگان این مراسم و تیم همراه هاشمی‌رفسنجانی که قصد عبور از بین دانشجویان را داشتند، نشان دادند.

آل سعود همان نوادگان قبایل یهودی هستند

پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز دوشنبه در مقاله ای به قلم جمال شمهان نویسنده اهل یمن خطاب به حاکمان رژیم صهیونیستی نوشت: نیازی نیست خودتان را در ساخت اسلحه برای قتل عام اعراب خسته کنید، ما، خودمان این کار را می کنیم.

این پایگاه خبری به نقل از وی افزود: آیا اکنون فرصت آن فرا نرسیده که مسلمانان بفهمند که این همه کشتار، انفجارها و بحرانها در کشورهای عربی نمی تواند کار یک مسلمان باشد.

شمهان که مدیر موسسه تحقیقاتی در استان تعز یمن است، نوشت: کجایند نوادگان قبایل بنی نظیر، بنی قینقاع و بنی قریظه و یهودی های دیگری که در مکه و مدینه و حجاز سکنی داشتند. می دانیم که نسل آنها تاکنون قطع نشده و از آن تاریخ تاکنون ادامه دارد و یقین می دانیم که این حوادث در کشورهای عربی و اسلامی کار همان نوادگان قبایل یهودی است.

وی اضافه کرد: یهودی ها بارها در قالب چهره های اسلامی در میان مسلمانان نفوذ کرده اند، همانگونه که فرزندان بنی قینقاع، بنی نظیر و بنی قریظه قبلا این کار را کردند تا جایی که یهودی و مسلمان بودنشان را نمی شد، تشخیص داد، مگر از طریق اعمال و رفتارشان.

این نویسنده عرب نوشت: در هر صورت مسلمانان و اعراب از آنها بیزار هستند.

شمهان اضافه کرد: پس ای حکام اسراییل و ای خاخام های صهیونیستی، نیازی نیست خودتان را برای ساخت سلاح و رویارویی و جنگ با مسلمانان خسته کنید، اکنون مسلمانان و اعراب همدیگر را می کشند.

کارتر: حمله به عراق اشتباه بود

جیمی کارتر رئیس جمهوری سابق آمریکا حمله آمریکا به عراق را اشتباه فاحشی دانست واظهار امیدواری کرد: این اشتباه را دیگران تکرار نکنند.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز کارتر که روز گذشته وارد رام الله شد با اشاره به تمایل خود به سفر به غزه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به آن که به دلیل شرایط امنیتی از آن جلوگیری به عمل آمد گفت : من در جدیت سیاستمداران اسرائیلی برای تحقق صلح در خاورمیانه شک دارم.

وی در گفت وگو با شبکه خبری اسکای نیوز افزود: ما نسبت به سختی وضعیت انسانی غزه بسیار نگرانیم زیرا بیش از 20 هزار خانه در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به آن ویران شد وبیش از دو میلیون تن از ساده ترین حقوق بشری محروم ماندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها