تیم فوتبال چلسی در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با غلبه بر تیم کریستال پالاس 83 امتیازی شد و به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر: ۷۹۴۱۳۸
قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس

شاگردان خوزه مورینیو در این دیدار که در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن برگزار شد با یک گل از سد تیم کریستال پالاس گذشتند و قهرمان شدند.

ادن هازارد هافبک بلژیکی و مرد سال فوتبال انگلیس تنها گل این دیدار را در دقیقه 45 با ضربه سر به ثمر رساند و قهرمانی تیمش را سه هفته مانده به پایان این رقابت ها قطعی کرد.

کوین فرند داور این دیدار در دقیقه 45 و به دنبال خطای مدافعان تیم کریستال پالاس به روی ادن هازارد به سود تیم چلسی اعلام پنالتی کرد که هازاد توپ را به دستان جولین اسپرونی کوبید و در ادامه توپ برگشتی را با ضربه سر دروازه کریستال پالاس را گشود.

نیمه نخست توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیکنان تیم چلسی بود اما تلاش آنان برای گشودن دروازه تیم کریستال پالاس نتیجه ای نداشت اما شاگردان مورینیو ناامید نشده و بازهم حمله کردند و سرانجام تلاش آنان نتیجه داد و این تیم در دقیقه 45 با گل ادن هازارد از حریف پیش افتاد.

نیمه دوم بازهم توپ و میدان در اختیار یاران ادن هازارد بود اما تلاش آنان برای تغییر نتیجه یک بر صفر ثمری نداشت و این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید و یاران ادن هازارد جشن قهرمانی شان را در ورزشگاه خانگی و در حضور تماشاگران خودی برگزار کردند.

این دومین جام مورینیو با چلسی است او پیش از این جام اتحادیه باشگاه های انگلیس را با چلسی کسب کرده بود. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها