بر اساس شایعات انتظار می‌رود که کمپانی لنوو به‌زودی اسمارت فون جدید خود را با نام A3900 معرفی کند که امروز نیز قیمت این محصول در وب‌سایت این شرکت مشاهده شد و گفته می‌شود که این تلفن همراه با قیمت 80 دلار بازار پایین‌رده‌ها را هدف قرار داده است و این محصول سخت افزاری در این طبقه بندی دارد. ضخامت آن در 8.95 میلی‌متر و وزنش در حدود 157 گرم است.
کد خبر: ۷۹۳۶۲۸
بها و مشخصات لنوو A3900 مشخص شد

به گزارش جام جم کلیک: از مشخصات این محصول می‌توان به صفحه نمایش 5.0 اینچی آن اشاره کرد که وضوح تصویر 854 در 480 پیکسل را ارایه می‌‌دهد و تراکم پیکسلی این صفحه نمایش نیز در حد یک پایین‌رده است و غلظت پیکسلی 196 پیکسل در هر اینچ که چندان هم عالی نیست، ارایه می‌دهد. پردازش‌های این محصول بر عهده یک پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک قرار داده شده است که MT6752 نام دارد و هر هسته نیز فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. لنوو A3900 از دو سیمکارت به‌صورت همزمان پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها میکرو و دیگری مینی است. 512 مگابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است و کاربر نیز می‌تواند اطلاعات خود را بر روی حافظه داخلی 4 گیگابایتی این محصول ذخیره کند. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی دستگاه قرار گرفته‌اند که دریچه این محصول به دنیای بیرون هستند.

این اسمارت فون پایین‌رده از یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که انرژی مورد نیاز دستگاه و اندروید 4.4 را تامین می‌کند، علاوه بر این بر روی این نسخه از سیستم عامل اندروید، رابط کاربری اختصاصی لنوو با نام Vibe UI قرار گرفته است که چهره‌ای متفاوت به آن می‌بخشد.

از سایر مشخصات این اسمارت فون می‌توان به پشتیبانی از 4G، 3G، وای-فای،‌ OTG اشاره کرد که خود دستگاه نیز در رنگ‌های مشکی و سفید مرواریدی در دسترس خواهد بود. البته گفته می‌شود که به‌زودی شاهد اسمارت فون‌های A6600 و A6800 نیز از سوی لنوو خواهیم بود.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها