مرغ‌های تقلبی/ یک شهروند از ملایر گفته که برخی مرغداران برای رشد سریع‌تر مرغ‌های خود، روغن نباتی را قاطی دانه‌های مرغ کرده و به خورد مرغ‌ها می‌دهند تا سریع‌تر رشد کنند.
کد خبر: ۷۹۳۳۰۷

مشکل بی‌سندی/ جهانی از تهران هم گفته که از مسئولان می‌خواهیم با اجرای مجدد ماده 148قانون مبنی بر گرفتن سند خانه‌های بی سند ما را از این بلاتکلیفی نداشتن سند منزل درآورند.

بلاتکلیفی مسکن مهر/عبدی از تهران گفته بیش از 2 سال است که برای مسکن مهر در هشتگرد 20میلیون تومان واریز کرده‌ایم ولی تاکنون خبری از آن نشده است. از مسئولان می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

تجهیزات فرسوده/ تهامی از تهران گلایه کرده که خوب است دستگاه‌ها و تجهیزات بیمارستان‌های دولتی نظیر لبافی‌نژاد وقتی خراب می‌شود، هر چه زودتر نسبت به تعمیر آن اقدام کنند، زیرا بیماران و مراجعان به این مراکز در این مواقع خیلی معطل می‌شوند.

نان‌های نامرغوب/ رضایی از شهرضا از وضع نان در شهرستان شهرضا گلایه کرده و آن را اسفبار خوانده است.

باشگاه‌های چند نرخی/ یعقوبی از تهران عنوان کرده که از مسئولان وزارت ورزش می‌خواهیم به نرخ‌های باشگاه‌های ورزشی که در بالا و پایین شهر باهم تفاوت بسیاری دارند نظارت و بازرسی داشته باشند.

جوابیه/ در پی درج پیامی در 30فروردین تحت عنوان «پله برقی ایستگاه متروی شریعتی نیازمند تعمیر است» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: هم‌اکنون پله‌های برقی ایستگاه شریعتی فعال و فاقد هرگونه ایراد فنی است. در همین خصوص باید گفت متاسفانه گاهی اوقات تعداد بسیار اندکی از مسافران نسبت به غیر فعال کردن پله‌های برقی اقدام می‌کنند که احتمال می‌رود در زمان عبور این مسافر محترم، پله برقی مذکور در چنین حالتی قرار داشته است.

روی خط 162

پول رفته، اینترنت نیامده/ لطفی از بروجرد گفته اپراتور همراه اول از من دو ماه و از همسرم یک ماه پول اینترنت بسته شماره 3 را دریافت کرده ولی در این مدت یک روز هم اینترنت به گوشی‌مان نفرستاده است.

راننده‌ها حمایت می‌خواهند/ یک شهروند هم گلایه کرده که بنابر اظهار اتحادیه وانت بار، وزارت بازرگانی نزدیک به یک‌سال است که مانع بازگشایی سایت ثبت‌نام جوایز برای بیش از هزار نفر از اعضای اتحادیه شده است، ما به دلیل نداشتن کد، عاجز از دریافت دفترچه بیمه شده‌ایم.

آزمایشگاهیان ناراضی/ جمعی از شهروندان گفته‌اند چرا با وجود آن‌که آزمایشگاه جزو مشاغل سخت و زیان‌آور است، اما هنوز اجرایی نشده است و چرا قانون ارتقای بهره‌‌وری شامل همه شده جز آزمایشگاهیان.

مناطق محروم را دریابید/ یک شهروند هم خواهش کرده در رابطه با گازرسانی نشدن منطقه محروم و دورافتاده خار و طوران در بخش بیارجمند در شهرستان شاهرود گزارش تهیه شود. او گفته که گاز به حدود 80 کیلومتری این منطقه محروم هم رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها