مقایسه نتایج بنچمارک آیفون‌های جدید با رقبای اندرویدی؛

شکست سخت سامسونگ از اپل + بنچمارک

جی 4 اولین دستگاهی است که از چیپ اسنپ‌دراگون ۸۰۸ پشتیبانی می‌کند. کوالکام در مراسم رونمایی از این پرچم‌دار، اسنپدراگون ۸۰۸ را بهترین گزینه برای استفاده در جی 4 دانست و اکنون در عمل قدرت این پردازنده را خواهیم دید.
کد خبر: ۷۹۳۱۱۰
نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸۰۸ جی 4 منتشر شد

به گزارش جام جم کلیک: سیستم روی تراشه‌ی شش هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۰۸ از دو هسته‌ی Cortex-A57 و چهار هسته Cortex-A53، حافظه رم ۳ گیگابایت و پردازنده گرافیکی Adreno 418 پشتیبانی می‌کند. جی 4 نیز همچون پرچم‌دار نسل قبل ال‌جی از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD و پنل IPS Quantum بهره می‌برد.

ال‌جی مدعی است که اسنپدراگون ۸۰۸ در استفاده روزمره همان عملکرد اکسینوس ۷۴۲۰ را بر جای می‌گذارد. وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا موفق شده در طول مراسم معرفی جی 4 روی نسخه مخصوص کره جنوبی این پرچم‌دار آزمایش بنچمارک انجام دهد. این آزمایش در حالی صورت گرفته که جی 4 اندروید نسخه ۵.۱ را اجرا می‌کند. نتایج بنچمارک جی 4 را در ادامه مشاهده می‌کنید:

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Germany
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
۰
۰
با دیدن نتایج ال جی بر عكس سامسونگ به هیچ وجه نتوانسته آبروی پرچم دار قبلیش را حفظ كند.در جایی كه سامسونگ اس 6 را بسیار قویتر و بهتر از اس5 به بازار داده اما ال جی به هیچ عنوان نتوانسته این كار را با جی4 بكند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها