پخش سریال‌های تلویزیونی «همه بچه‌های من»، «پشت کوه‌های بلند» و «پایتخت 3» به ترتیب از نهم، دهم و دوازدهم اردیبهشت ماه از شبکه آی‌فیلم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۹۲۶۵۲
ماجراهای «پشت کوه‌های بلند» در آی‌فیلم تماشایی شد

سریال همه بچه‌های من داستان یک زن تنها را روایت می‌کند که به دلایل گوناگون با اطرافیان خود درگیر ماجراهای متفاوتی می‌شود و هر قسمت نیز یک داستان مجزا را دربرمی‌گیرد. این سریال به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرضیه برومند و با حضور مهرانه مهین‌ترابی، امیرحسین صدیق و... تولید شده و قرار است از نهم اردیبهشت ساعت 19 و 30 دقیقه از شبکه آی‌فیلم پخش شود.

پخش سریال پشت کوه‌های بلند به کارگردانی امرالله احمدجو از دهم اردیبهشت ساعت 18 و 30 دقیقه شروع می‌شود. در این سریال محمود پاک‌نیت، حسین اکلیلی، زنده‌یاد انوشیروان ارجمند، فردوس کاویانی، آتش تقی‌پور، مهوش صبرکن، علیرضا شجاع‌نوری، مهتاج نجومی، محمد فیلی و بهروز مسروری بازی کردند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حسام بیگ با نام جدید سامشا اکنون پادشاه ایران شده و برای خوشگذرانی به سمت اصفهان می‌آید. کاروان او را همسرش ملک خاتون و دو فرزندش ولیعهد و شا دخترو، تلخک دربار قشونسالار، میرغضب و ریز و درشت درباریان، جارچی‌ها، دسته موزیک و آشپزخانه دربار همراهی می‌کنند و...

پخش سریال پایتخت 3 هم از دوازدهم اردیبهشت ماه ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه آی‌فیلم شروع می‌شود. این مجموعه در ادامه پایتخت 1 و 2 و به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری تولید شده و در آن محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، مهران احمدی، منگ هان ژانگ و هومن حاجی‌عبدالهی بازی کردند.

داستان این سریال با حادثه‌ای در شب عروسی ارسطو آغاز می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، بیشتر پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده‌اش به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و وارد مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌شود، اما در این مسابقات ناکام می‌ماند و... (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها