دبیرکل سازمان بدر عراق می‌گوید: آزادسازی الانبار بدون مشارکت نیروهای داوطلب مردمی محقق نخواهد شد و این نیروها منتظر دستور نخست‌وزیر هستند.
کد خبر: ۷۹۲۳۶۴
نیروهای مردمی منتظر دستور برای آزادسازی الانبار

به گزارش السومریه نیوز، «هادی العامری» در بیانیه‌ای افزود: ارتش، پلیس، نیروهای داوطلب مردمی و عشایر همه در آزادسازی الانبار نقش خواهند داشت.

دبیرکل سازمان بدر عراق در بخش دیگری از بیانیه خود گفت: دلیلی که ما می‌خواهیم مشارکت نیروهای داوطلب مردمی به‌ دستور حیدر العبادی باشد این است که از تکرار سناریوی بعثی داعشی علیه نیروهای داوطلب مردمی در تکریت جلوگیری کنیم.

العامری افزود: آنچه در حال حاضر برای ما مهم است مردم استان الانبار و عشایر مبارز این استان است که از ما خواستند برای حل بحران این استان، دخالت‌های‌مان را بیشتر کنیم.

شیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق نیز روز گذشته گفته بود که گروه‌های داوطلب مردمی آماده مشارکت در آزادسازی استان الانبار از دست گروه تروریستی داعش هستند، اما مشارکت این نیروها نیازمند اتخاذ تصمیمی سیاسی ملی از سوی فرمانده کل نیروهای مسلح است.

از سوی دیگر«صهیب الراوی» استاندار الانبار نیز بر ضرورت همکاری نیروهای داوطلب مردمی با مردم استان الانبار در آزادسازی این استان تأکید کرد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها