جام جم ورزشی: امروز در دربی جذاب لندن آرسنال به مصاف چلسی می رود.
کد خبر: ۷۹۱۸۰۱
دشمنان لیگ برتری به هم رسیدند؛آبی ها آماده سر دادن سرود قهرمانی

به گزارش جام جم ورزشی ، در ادامه هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس آرسنال در امارات میزبان چلسی خواهد بود. در دربی لندن چیزی که بسیار مورد توجه قرار می گیرد سرمربیان دو تیم یعنی آرسن ونگر و خوزه مورینیو است که دشمنی دیرینه ای با یکدیگر دارند و در طول یک فصل حداقل دو بار یکدیگر درگیری لفظی در رسانه ها پیدا می کنند.

آقای خاص 12 بار مقابل تیم های ونگر قرار گرفته و به 5 پیروزی و 7 تساوی رسیده است و شکستی را متحمل نشده است.

چلسی در حال حاضر با 76 امتیاز صدرنشین است و نزدیک ترین تعقیب کننده اش همین آرسنالی است که با 66 امتیاز و 10 امتیاز اختلاف در مکان دوم قرار دارد.

مورینیو و شاگردانش به خوبی می دانند در صورت پیروزی در این بازی می توانند تا حدود بسیار زیادی سرود قهرمانی را در لندن بخوانند و هیچ چیزی برای هواداران توپچی ها از این بدتر نخواهد بود.

از طرفی ونگر و شاگردانش در صورت پیروزی در این بازی حساس فاصله خود با چلسی را به 7 امتیاز کاهش خواهند داد و می توانند فشار بیشتری را روی آبی های لندن آورند تا در ادامه بتوانند شرایط را برای این تیم سخت کنند.

چلسی امیدوار است دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی خود را که به دلیل مصدمیت مدتی از میادین دور بوده است در اختیار داشته باشد. از طرفی سسک فابرگاس در بازگشت به لندن شرایط ویژه ای را بار دیگر تجربه می کند.

شاگردان مورینیو در صورت پیروزی مقابل آرسنال و همچنین دیدار عقب افتاده خود مقابل لستر (چهارشنبه شب) عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها