معلمان دیروز، سختگیرتر و جدی‌تر از امروزی‌ها

چوب معلم گل بود

برنامه «یک برش زندگی» شبکه دو که به پخش عکس‌ و فیلم‌های ارسالی مخاطبان اختصاص دارد، این هفته به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، عکس‌ها و فیلم‌های مرتبط با روز معلم را نمایش می‌دهد.
کد خبر: ۷۹۱۷۱۷

به گزارش روابط‌عمومی شبکه دو، اجرای برنامه «یک برش زندگی» را ایمان موسوی به عهده دارد و در بخش صبحگاهی آن یک راوی، مجری را در ارائه برنامه یاری می‌کند. در سری جدید این برنامه تدابیری اندیشیده شده که مخاطبان و خبرنگاران افتخاری برنامه بتوانند از شبکه‌های مختلف اجتماعی عکس‌ها و فیلم‌های خود را برای شبکه دو و برنامه یک برش زندگی بفرستند.

این برنامه 12 تا 16 اردیبهشت با موضوع گرامیداشت مقام معلم به نمایش در می‌آید و در آن عکس، گزارش، فیلم کوتاه داستانی، مستند، وله و نماآهنگ‌هایی که مردم برای این برنامه فرستاده‌اند، پخش خواهد شد.

مخاطبان «یک برش زندگی» می‌توانند آثار خود را با موضوعات احترام به معلم، جذابیت‌های شغل معلمی، بهترین هدیه برای معلم و سختی‌های تدریس به این برنامه تلویزیونی بفرستند.همچنین با توجه به نزدیک شدن ایام برگزاری مراسم اعتکاف (12 تا 14 اردیبهشت) عکس‌ها و فیلم‌هایی که به این موضوع اختصاص داشته باشد، با اولویت در جدول پخش «یک برش زندگی» قرار می‌گیرد. این برنامه به تهیه‌کنندگی محمود فلاح پرویزی اولین برنامه تلویزیونی شهروند خبرنگار در تلویزیون است که به پخش عکس، فیلم و گزارش‌های مردمی اختصاص دارد.«یک برش زندگی» شنبه تا پنجشنبه در ساعت‌های 8 و 30 دقیقه، 13 و 30 دقیقه و 17 و 50 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. مخاطبان و علاقه‌مندان این برنامه تلویزیونی می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را به پست الکترونیک برنامه به نشانی info@1 ـ bz.ir بفرستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها