مدیر شبکه سه سیما گفت: پخش سریال تاریخی «سرزمین کهن» به دلیل موضوعیت آن از پاییز امسال در جدول پخش این شبکه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۹۱۵۵۴
زمان پخش «سرزمین کهن» کمال تبریزی مشخص شد

غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما از پخش سریال «سرزمین کهن» از پاییز امسال خبر داد و گفت: سریال تاریخی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی و با توجه به حمایت‌های خاص پورمحمدی و نگاه بسیار ویژه ایشان، اصلاحات آن انجام شد و هم‌چنین ضبط بخش‌هایی از اصلاحاتش که سکانس‌های جدید است انجام شده است. که به نظر من یکی از بهترین کارهای شبکه سه در سال 94 است.

وی افزود: زمان پخش این نوع سریال‌های تاریخی به دلیل موضوعیت آن‌ها بیشتر به سمت پاییز و زمستان گرایش پیدا می‌کند و به نظر من «سرزمین کهن» در جدول پخش پاییز شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

«سرزمین کهن» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که توسط علیرضا طالب‌زاده نگاشته شده است. پیش از این پخش این مجموعه از روز پنج‌شنبه 3 بهمن 93 از شبکه سه سیما آغاز شده بود. که برای مدتی پخش آن تعلیق شد.

قصه این مجموعه تلویزیونی که در سه فاز زمانی روایت می‌شود، به بررسی تاریخ سیاسی- اجتماعی ایران از سال 1320 تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی یک پسربچه می‌پردازد.

در خلاصه داستان سریال آمده است: پسر بچه‌ای بنام رهی بعد از بمباران دهکده‌ای توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود. رهی پس از چند روز مراقبت توسط مادرش، راهی تهران می‌گردد. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود، اما بر اثر به وقوع پیوستن ماجراهایی، او را به خانواده درباری می‌سپارند. در این خانواده است که او رفته رفته به هویت خود پی می‌برد و همین باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که علقه مذهبی دارند، سپرده شود، اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست و....

شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمد رضا فروتن، حسن‌پور شیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدر نیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم رودی و... گروه بازیگران این سریال الف ویژه را تشکیل می‌دهند.

میرحسینی با بیان اینکه جدول پخش شبکه سه سیما به سمت کارهای طنز گرایش پیدا کرده است، اضافه کرد: سریال «شمعدونی» سروش صحت هم پس از طنز «در حاشیه» مهران مدیری کار طنز این شبکه است که بصورت شبانه از امشب پخش می‌شود.

مدیر شبکه سه سیما گفت: مخاطبان تلویزیون بیشتر به دنیال تماشای آثار طنز هستند که در رسانه ملی بجر ایام دهه فجر، محرم و ماه رمضان که برنامه‌های مناسبتی داریم پخش برنامه‌های طنز را در دستور کار این شبکه داریم.

وی تصریح کرد: ادامه تولید سریال «دردسرهای عظیم 2» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد هم برای پخش در ایام ماه رمضان تصویب شده است که گروه در حال تولید آن است که آن هم از سریال‌های طنز این شبکه برای مخاطبان محسوب می‌شود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها