در حالی که خبرهای زیادی از عرضه آیفون 4 اینچی اپل در سال جاری به گوشی می‌رسید و برخی نام آیفون 6c را برای آن انتخاب کرده بودند، چی کو، یکی از معتبرترین تحلیل‌گران محصولات اپل در جهان می‌گوید این کمپانی در سال 2015 هیچ آیفون 4 اینچی جدیدی را معرفی نخواهد کرد.
کد خبر: ۷۹۱۰۴۸
امسال منتظر آیفون 4 اینچی اپل نباشید

به گزارش جام جم کلیک: این تحلیل‌گر معتقد است به جای رونمایی از یک آیفون با نمایشگر کوچکتر، اپل تا پایان سال به فروش آیفون 5 اس با قیمت پایین‌تر ادامه داده و تولید آیفون 5 سی را متوقف می‌کند.

اگر پیش‌بینی آقای کو در این زمینه دقیق باشد، آنگاه اپل گوشی آیفون 5 اس را همانند آیفون 5 سی طی قرارداد دو ساله به صورت رایگان در اختیار خریداران می‌گذارد. انتظار می‌‌رود همزمان با معرفی آیفون‌های جدید 4.7 و 5.5 اینچی اپل در فصل پاییز، تولید گوشی آیفون 5c تا پایان سال 2015 میلادی نیز متوقف شود. چی کو با نگاه به آینده، معتقد است اپل سال 2016 نسخه 4 اینچی اپل را معرفی می‌کند که از سیستم پرداخت موبایلی Apple Pay پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر آیفون 5 اس و 5 سی از این قابلیت برخوردار نیستند و هیچکدام از این دو گوشی به تراشه NFC مجهز نشده‌اند.

در شایعات قبلی اعلام شده بود اپل قصد دارد سال 2015 میلادی گوشی آیفون 6 سی را با نمایشگر 4 اینچی عرضه کند. بر اساس این شایعات این گوشی به مشخصات فنی مدل 5 اس مجهز می‌شود ولی در طراحی و ساخت آن از بدنه پلاستیکی بهره گرفته خواهد شد. به نظر می‌رسد فصل شایعه‌پراکنی در سال 2015 پیرامون آیفون‌های اپل تازه شروع شده است و باید هر روز منتظر اخبار ضد و نقیض، شایعات و افشاگری‌های جدید باشیم.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها