متهمان صورتشان را با جوراب زنانه پوشانده بودند

سرقت ناکام دزدان از سازمان آب

سه دزد که مسلحانه با ورود به آرایشگاه‌های زنانه در کرج و فردیس به آنجا دستبرد می‌زدند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۹۰۹۱۷
حمله دزدان مسلح به آرایشگاه‌های زنانه

به گزارش جام‌جم، پیش از ظهر سه شنبه گذشته ـ اول اردیبهشت امسال ـ ماموران شهرستان کرج هنگام گشتزنی در منطقه رجایی شهر بودند که مشاهده کردند یک دستگاه خودروی مزدا در آن منطقه در حال تردد است.

ماموران با ظنین شدن به سرنشینان خودرو ، برای شناسایی مالک آن، پلاک خودرو را از راهور استعلام کردند که مشخص شد این خودرو مسروقه بوده و هشت روز پیش سارقان در یکی از محله‌های تهران با تهدید راننده، آن را سرقت کرده‌اند.

ماموران با اطمینان از این که سرنشینان خودروی مزدا همان سارقان فراری بودند، موضوع را به مرجع قضایی اطلاع دادند و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند. ماموران زمانی که قصد دستگیری آنها را داشتند، راننده متوجه حضور ماموران شد و بسرعت محل را ترک کرد.

ماموران به تعقیبشان پرداختند و با اخطار به آنها خواستند خودرو را متوقف کرده و تسلیم شوند که سارقان به اخطارهای پلیس توجه نکرده و به فرارشان ادامه دادند. در جریان این تعقیب و گریز یکی ازسرنشینان خودروی سرقتی که مسلح بود، به سمت پلیس تیراندازی کرد و ماموران به تیراندازی متقابل پرداختندکه درجریان این تعقیب و گریز خودروی سارقان متوقف شد.

آنها از خودرو پیاده شده و قصد فرار داشتند که ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح به سمت متهمان فراری شلیک کردند که یکی از آنها هدف قرار گرفت و زخمی شد. با دستگیری وی و یکی دیگر از متهمان، ماموران همچنان در تعقیب نفر سوم بودند که او با سلاحی که به دست داشت قصد خودزنی داشت که ناکام ماند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی و به سرقت ‌های سریالی خودرو و آرایشگاه‌های زنانه اعتراف کردند.

یکی از متهمان در اظهاراتش به پلیس گفت: سه‌شنبه هفته گذشته من و دو همدستم در منطقه مهرشهر کرج با تعقیب یک زن با ایجاد تصادف ساختگی راه را بر او بستیم و به محض این که او از خودرویش پیاده شد، وی را سرگرم کردم و دو همدستم سوار خودرویش شده و فرار کردند. من هم سراسیمه به سمت خودروی خودمان رفتم و به همدستانم ملحق شدم. روز چهارشنبه و پنجشنبه همان هفته هم به زور وارد آرایشگاه‌‌های زنانه‌ ای در منطقه مهرویلا، رجایی‌شهر و باغستان شدیم و با تهدید زنان آرایشگر ، پول و طلا و اموال قیمتی‌شان را به سرقت بردیم.

سارقان تاکنون به هشت فقره سرقت مسلحانه از آرایشگاه‌ها در کرج و فردیس و سه فقره سرقت خودرو در استان‌های تهران و البرز اعتراف کرده‌اند. با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها