با این برنامه از نصب چندین مسنجر بر روی سیستم خود خلاص خواهید شد

مسنجری همه کاره در خدمت شما

نرم‌ا‌فزار Trillian به‌عنوان یک برنامه مدیریت حساب‌های کاربری می‌تواند در نقش مسنجرهای متعددی ایفای نقش کند و با قابلیت نصب بر روی سیستم‌ عامل‌های مختلف شما را از نصب چندین نرم‌افزار بر روی تلفن‌ همراه و یا کامپیوترتان راحت خواهد کرد.
کد خبر: ۷۹۰۷۸۷
مسنجری همه کاره در خدمت شما

جام جم کلیک: افراد بسیاری هستند که بیش از یک حساب کاربری را بر روی دستگاه خود دارند و در هنگام استفاده از مسنجرهای مختلف مربوط به این حساب‌ها حجم بالایی از رم، توان پردازشی و حتی پوسته ظاهری ویندوز خود را اشغال می‌کنند. برای نمونه درنظر بگیرید که شما یک حساب کاربری جی‌میل (هنگ آوتز) یک حساب کاربری یاهو (یاهو مسنجر) و یک حساب کاربری فیس‌بوک (فیس بوک مسنجر) را در کنار هم در صفحه دسکتاپ خود باز کرده‌اید، حتی اگر بحث پردازشی این نرم‌افزارها را نیز درنظر نگیریم بازهم نمی‌توان شلوغ شدن پوسته دسکتاپ را نادیده گرفت.

برای حل این مشکل نرم‌‌افزارهای متعددی وجود دارد ولی یکی از بهترین و قدیمی‌ترین نرم‌افزارها در این رده، برنامه Trilian است. این برنامه می‌تواند حساب‌های کاربری مختلف شما را به همراه رمز از شما گرفته و تمامی آن‌ها را در قالب یک مسنجر یکپارچه کنترل کند.

به این ترتیب هنگامی که هریک از این حساب‌های کاربری با دریافت ای‌میل و یا پیام روبرو باشند، تریلیان این امر را به شما اعلام خواهد کرد و دیگر نیازی به نصب چند مسنجر مختلف نخواهد بود.

این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید حساب‌های کاربری مختلف را به‌صورت مجزا تنظیم کرده و نمایش وضعیت دسترسی (دردسترس بودن، مخفی بودن و ...) را برای هریک از آن‌ها به طور جداگانه تعریف کنید. همچنین هرگاه که بخواهید می‌توانید یک حساب را به این نرم‌افزار اضافه کرده و یا حساب‌های مورد نظر خود را در آن ببندید.

شایان ذکر است که این نرم‌افزار در دو نسخه معمولی و حرفه‌ای عرضه می‌شود که استفاده از نسخه معمولی آن کاملا رایگان است ولی نسخه حرفه‌ای با ارائه خدماتی متفاوت و بالاتر از نسخه معمولی، برای کاربران هزینه خرید نسخه تجاری را نیز در بر خواهد داشت.

این نرم‌افزار بر روی سیستم‌های عامل مختلفی قابل نصب است که لیست این سیستم‌های عامل را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

ویندوز XP، ویندوز 2000، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8 و 8.1، مک، iOS، اندروید، بلک‌بری.

همچنین نسخه قابل حملی از این نرم‌افزار نیز وجود دارد که البته تولید شرکت سازنده نیست و باید از طریق جستجو در اینترنت به آن دسترسی پیدا کنید.

برای دانلود این برنامه از طریق وب‌سایت شرکت سازنده آن می‌توانید به لینک زیر رفته و فایل مربوطه را بر روی سیستم خود بارگذاری کنید.

https://www.trillian.im

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها