چشم‌های سرگردان برخی همسران، ویروس زندگی مشترک است

چه کنم؟ فیلم‌های مستهجن همسرم را از من گرفته‌اند!

جام جم سرا- آزاده نامداری، مجری سیما که ازدواج و جدایی پر سر و صدایش با "فرزاد حسنی" ، چهره ای جنجالی از او ساخته است، این روزها در یکی از مجلات حوزه سبک زندگی با عنوان روانشناس و مشاور خانواده به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهد. او در جواب خانمی که به تماشای فیلم‌های غیر اخلاقی از سوی همسرش شکایت داشته توصیه‌هایی کرده که در ادامه می‌خوانید.
کد خبر: ۷۹۰۷۰۸
«آزاده نامداری» کارشناس مسائل خانواده می شود

مخاطب: سلام خانم نامداری. من ازتون راهنمایی می‌خواستم. دو ساله ازدواج کردم و از روز اول متوجه شدم شوهرم فیلم‌های پورنو می‌بینه و خودارضایی می‌کنه. رابطه ما خیلی کمه؛ به صورتی که هر ۱۰ روز یک بار رابطه جنسی داریم. ازتون ممنون می‌شم بهم کمک کنید.


آژاده نامداری: این موضوع بسیار دردناکی برای خانم‌هاست و متأسفانه باید بگویم که شیوع آن در جامعه کم هم نیست. مشکل فیلم‌هایی از این دست، تصنعی بودن آن و فضای فانتزی حاکم بر آن است که با رنگ و نور بسیار تزئین شده و فرسنگ‌ها با زندگی واقعی فاصله دارد و آقایانی که به طور دائم این فیلم‌ها را تماشا می‌کنند از روابط جنسی واقعی لذت نمی‌برند و گاهی هم از آن فرار می‌کنند. من به این خانم توصیه می‌کنم درباره این موضوع بدون جنجال و کاملا با آرامش با همسرش صحبت کند.


خانم باید بفهمد که آیا این یک اعتیاد کهنه و قدیمی در آقاست و قبل از ازدواج هم بوده یا نه، یک تفریح جدید است.
نباید خانم طوری خصمانه برخورد کند که آقا را بیشتر به آن سمت سوق بدهد. البته بهتر است موضوع را از منظر دیگری هم ببینیم. شاید در نحوه پوشش، آرایش و رفتارهای جنسی خانم مسئله‌ای باشد که باید حین گفت‌وگو با آقا به آن رسید.
در کل، آقایانی که پای این فیلم‌ها می‌نشینند و خودارضایی می‌کند، اغلب -نه همیشه- با یک احساس گناه زندگی می‌کنند. باید با آرامش با همسرتان گفت‌وگو کرده و او را به سمت خودتان جذب کنید.


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها