انتقاد شدید مدیرعامل سابق پرسپولیس از خادم و سیاسی

عابدینی: با آزادی سیاسی، آقایان مانده‌اند چه کار کنند

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس بابیان اینکه هنوز متوجه نشده در این باشگاه افراد چه کاره هستند، به انتقاد شدید از امیررضا خادم و حمیدرضا سیاسی پرداخت و گفت: با آزادی سیاسی، آقایان مانده‌اند چه کار کنند.
کد خبر: ۷۹۰۵۴۲
عابدینی: با آزادی سیاسی، آقایان مانده‌اند چه کار کنند

امیر عابدینی درباره اتفاقات عجیب این روزهای باشگاه پرسپولیس و حضور همزمان سیاسی و نژادفلاح در دو پست، ضمن بیان مطلب اظهار کرد: در نهایت ما نفهمیدیم چه کسی در باشگاه چه کاره است! خادم اعلام کرده که نژادفلاح مدیر اجرایی است. این چه معنایی دارد؟ یعنی آقای نژادفلاح نه قائم مقام است و نه مدیرعامل.

وی افزود: این نوع صحبت کردن‌های آقای خادم به تدریج از منزلت دولت کم می‌کند. اگر نژادفلاح قائم مقام بوده، چرا الان باید مدیر اجرایی باشد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: با آزادی سیاسی از زندان، آقایان مانده‌اند که چه کار کنند. مسئولان وزارت ورزش هم می‌خواهند حمیدرضا سیاسی را که از دوستانشان است احیا کنند و هم حرمت نژادفلاح را که از خانواده شهداست، حفظ کنند.

وی در ادامه با انتقاد از سیاسی، افزود: من نمی‌دانم سیاسی در کجای ورزش بوده است. او چه پیشینه‌ای در ورزش دارد؟ سیاسی سال 1380 کجا بوده است؟ او هیچ پیشینه ورزشی و اجرایی ندارد و مدیریت کلان نداشته است. با این تفاسیر سیاسی چگونه ابتدا در صدر هیات مدیران و سپس به عنوان مدیرعامل یک باشگاه بزرگ قرار می‌گیرد؟ چه اتفاقی رخ داده که ما نمی‌توانیم بفهمیم؟

عابدینی گفت: آیا باید باور کنیم پشت رسیدن به یک پُست در پرسپولیس خرید و فروش است؟ حالا این خرید و فروش می‌تواند مادی یا معنوی باشد.

وی با اشاره به تصمیم سیاسی برای تغییر برانکو ایوانکوویچ، افزود: سیاسی حتی بعد از پایان بازداشتش در راس باشگاه قرار گرفت و قصد بر هم زدن شرایط را دارد. او تصمیم دارد برانکو ایوانکوویچ را از سرمربیگری تیم بردارد. معنا و مفهوم این موضوع چیست؟ تمام این مسائل ابهاماتی است که خادم باید پاسخ بدهد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره اینکه خادم اعلام کرده بود هیات مدیره پرسپولیس از نژادفلاح گله‌مند بوده است، اظهارداشت: کدام هیات مدیره است که از مدیرش گلایه نداشته باشد. ولی آیا این به معنای این است که سیاسی باید برگردد؟

وی افزود: امیدوارم روز نهم اردیبهشت ماه و پس از برگزاری مزایده واگذاری، تکلیف پرسپولیس روشن شود چرا که اینها نشان دادند بضاعت مدیریتی در این باشگاه را ندارند.

عابدینی از جلسات حسین هدایتی با پیشکسوتان برای خرید باشگاه خبر داد و گفت: روز دوشنبه با هدایتی بودم و او گفت قطعا در مزایده شرکت می‌کند. یکی، دو نفر دیگر هم در این جلسه بودند. من هم مدام با پروین در تماس هستم تا مسائل را حل و فصل کنیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها