نگاهی به پنج فناوری پوشیدنی برتر که در سال 2015 معرفی خواهند شد

5 فناوری پوشیدنی هیجان‌انگیز که در سال جاری عرضه خواهند شد

در این مقاله نگاهی به پنج عدد از هیجان‌انگیز‌ترین فناوری‌های پوشیدنی‌ خواهیم پرداخت که تا پایان سال جاری میلادی شاهد ظهور آن‌ها خواهیم بود.
کد خبر: ۷۹۰۱۴۵
5 فناوری پوشیدنی هیجان‌انگیز که در سال جاری عرضه خواهند شد

جام جم کلیک: بسیاری از شرکت‌ها به صورت رسمی به بازار فناوری‌های پوشیدنی وارد شده‌‌اند ولی به‌ نظر می‌رسد که تعداد زیادی از آن‌ها در این راه موفق نباشند زیرا فناوری‌های پوشیدنی باید با امکاناتی ویژه همراه باشند تا بتوانند مخاطبان را به پرداخت یک هزینه اضافه برای خرید این ابزارها مجاب کنند.

در سال 2015 میلادی شاهد ظهور 5 فناوری پوشیدنی بسیار ویژه خواهیم بود که نوید از محصولاتی مطلوب را می‌دهند و در ادامه نگاهی مختصر به هریک از آن‌ها خواهیم داشت.

  • ساعت اندرویدی هواوی: هواوی در حال ساخت بهترین ساعت اندرویدی ممکن است که به کاربران خود استفاده دو روزه از باتری، نمایشگری با بالاترین رزولوشن در رده خود و ... را ارائه می‌کند ولی باید منتظر ماند تا در عمل کارایی این ساعت هوشمند را امتحان کرد.
  • ساعت هوشمند 20 هزار تومانی: شرکت چینی Fastfox اعلام کرده است که در سال جاری میلادی به عرضه ساعت هوشمند 7 دلاری دست می‌زند، البته مشخصات این ساعت هنوز مشخص نیست ولی قیمت آن بسیار وسوسه برانگیز به‌نظر می‌رسد.
  • هدفون‌های Freewavz: این هدفون‌ها علاوه بر پخش موسیقی می‌توانند از طریق گوش شما به میزان اکسیژن خون، ضربان قلب و مواردی از این دست در بدن شما دست پیدا کرده و نتیجه آن را به نرم‌افزارهای همراه ارسال کنند.
  • عینک هوشمند سونی: عینک هوشمند گوگل در بازار موفق نبود ولی سونی با رفع بسیاری از ایرادهای رقیب خود (مانند وزن بالا و ضعیف بودن در برابر رطوبت)، عینک هوشمند ویژه‌ای را تولید خواهد کرد که می‌تواند بسیار هیجان‌انگیزتر از عینک گوگل باشد.
  • حسگرهای Spidey Sense: این حسگرها هنوز تا مرحله تولید فاصله زیادی دارند ولی می‌توانند صدا و نور را در سطحی فراتر از توان بشری حس کنند که این امر می‌تواند موجب شود تا بتوان چشمانی مانند عقاب، گوش‌هایی مانند گرگ و ... را با کمک یک فناوری پوشیدنی به دست آورد.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها