سامسونگ در جهت تقویت مواضع خود در ژاپن سیاست‌های جدیدی در پیش گرفته که از جمله‌ی آن می‌توان به حذف نام و نشان این کمپانی کره‌ای از روی گلکسی S6 و S6 اج اشاره کرد. سامسونگ گوشی‌های‌هوشمند خود را بصورت مشترک با اپراتورهای مخابراتی و با نام این کمپانی‌ها روانه‌ی بازار خواهد کرد.
کد خبر: ۷۸۹۹۴۹
عرضه‌ی گلکسی اس 6 و اس 6 اج بدون لوگوی سامسونگ در ژاپن

به گزارش جام جم کلیک: براساس گزارش منتشر شده توسط Korea Herald، گلکسی S6 و گلکسی S6 اج‌های این کمپانی توسط دو اپراتور مخابراتی Docomo و au روانه‌ی بازار خواهند شد و این دو اپراتور نام خود را روی گوشی‌های‌هوشمند درج خواهند کرد، بطوریکه این محصولات با عنوان Docomo Galaxy و au Galaxy روانه‌ی بازار خواهند شد. سامسونگ در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما فکر می‌کنیم که برند گلکسی در ژاپن شناخته شده است.

این موضوع فقط در مورد گوشی‌های‌‌هوشمند پرچمدار این کمپانی ژاپنی صادق نیست، چراکه سامسونگ نام صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک خود در این کشور را نیز به Galaxy Mobile Japan تغییر داده است. این کمپانی حتی نام خود را از روی شارژرها نیز حذف کرده است.

هرچند سامسونگ در بازار جهانی از وضعیت قابل قبولی برخوردار است، اما این کمپانی موفق به کسب جایگاه درخوری در بازار ژاپن نشده، چراکه ژاپنی‌ها بیشتر به سمت آیفون و برندهای محلی سوق پیدا کرده‌اند. براساس آمار منتشر شده در نوامبر 2014، سامسونگ تنها 5.6 درصد از بازار ژاپن را در اختیار داشته است. براساس این گزارش، اپل نیز تنها 5.11 درصد از این بازار را در اختیار دارد.

حال باید دید که تغییر برند گوشی‌های‌هوشمند سامسونگ در ژاپن تا چه اندازه می‌تواند روی فروش این گوشی‌هوشمند تاثیرگذار باشد.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها