مرد افغان وقتی متوجه شد همسرش از او طلاق گرفته و با مردی ایرانی ازدواج کرده است، نقشه قتل آنها را طراحی و اجرا کرد.
کد خبر: ۷۸۹۷۲۴
انتقامگیری مرگبار از همسر سابق

به گزارش جام‌جم، شامگاه سیزدهم فروردین امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان شهریار تماس گرفت و از تیراندازی در محله «کهنز» خبر داد. ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند زن جوانی با شلیک گلوله به قتل رسیده و مرد مجروحی در فاصله کمی از جسد او غرق در خون است.

با گزارش موضوع این جنایت به حیدری بازپرس ویژه قتل داسرا، جسد زن 35 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد و مرد 45 ساله نیز به بیمارستان انتقال یافت.

تحقیقات پلیسی نشان داد، مقتول زنی افغان به نام «جمیله» است که چندی قبل پس از ازدواج با همسر ایرانی خود به این خانه آمده بود. آنها در زمان جنایت قصد ورود به خانه‌شان را داشتند که هدف گلوله قرار گرفتند.

جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا این که روز بعد گزارشی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که نشان می‌داد شوهر مقتول در بیمارستان به هوش آمده است. بنابراین با حضور در آنجا به تحقیق از وی پرداختند که معلوم شد، قاتل همسر سابق جمیله بوده است.

مخفیگاه‌های احتمالی متهم به‌طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا این‌که ماموران دیروز او را هنگامی که به شهرستان شهریار بازگشته و قصد داشت دوباره نقشه سوءقصد به جان مرد ایرانی را عملی کند، شناسایی کردند و او پیش از این اقدام دستگیر شد. در بازرسی از وی یک کلت کمری همراه تعدادی فشنگ کشف شد.

متهم 35 ساله که داوود نام داشت با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و در اظهاراتش گفت: چندی پیش با همسرم اختلاف پیدا کردم و با شکایت او روانه زندان شدم. پس از آزادی دریافتم همسرم غیابی طلاق گرفته و با مردی ایرانی ازدواج کرده است. همین موضوع باعث ناراحتی‌ام شد و پس از دو هفته جستجو، خانه آنها را پیدا کردم.

وی ادامه داد: مدام جمیله و شوهرش را تهدید می‌کردم تا از هم جدا شوند اما قبول نمی‌کردند. بنابراین سلاحی تهیه کردم و به مقابل خانه‌شان رفتم و هردویشان را با شلیک گلوله زخمی کردم که جمیله کشته شد و شوهرش جان سالم به در برد. با اطلاع از زنده ماندن این مرد، قصد کشتن او را داشتم که دستگیر شدم.

متهم با قرار قانونی توسط بازپرس جنایی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ehsan
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
... خودمون به اندازه كافی دزدو قاتل و زورگیر و متجاوز به عنف و جانی داریم لطفا اینها رو به جامعه تحمیل نكنید، مسؤلان .....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها