حسین محب‌اهری و منصوره سپاه‌منصور در سری دوم سریال «دردسرهای عظیم» نقش پدرشوهر و مادرشوهر فیروزه (مریم سعادت) را بازی می‌کنند.
کد خبر: ۷۸۹۴۰۷
حسین محب‌اهری پدر شوهر دردسرهای عظیم

به گزارش روابط‌عمومی مرکز امور نمایشی سیما، محب‌اهری در توضیح نقش خود در این سریال گفت: در سریال «دردسرهای عظیم 2» نقش منوچهر، پدرشوهر فیروزه را بازی می‌کنم. خانواده همسر فیروزه به‌دلیل مخالفت ازدواج پسر خود سال‌هاست با فیروزه و بچه‌‌هایش قطع رابطه کرده‌اند و اکنون که نوه‌شان، بهار در آستانه ازدواج است تصمیم گرفته‌اند که با آنها آشتی کنند. منوچهر پسر دیگری هم دارد که نقش او را امیرحسین صدیق بازی می‌کند.وی درباره سری‌سازی از سریال‌های موفق در تلویزیون کشور ما گفت: در تلویزیون‌های‌ سراسر دنیا از سریال‌های موفق چند فصل ساخته می‌شود زیرا سازندگان این آثار به این باور رسیده‌اند که یک قصه موفق باید ادامه پیدا کند و در واقع رمز توفیق یک شبکه در جلب بیننده بیشتر است، اما در کشور ما هنوز این فرآیند به طور کامل نهادینه نشده است، ولی به نظر می‌رسد که مدیران تلویزیون بر تاثیرات مثبت دنباله‌سازی واقف شده‌اند و از این روش استقبال می‌کنند. محب‌اهری یادآور شد: امسال قطعا رقابتی تنگاتنگ بین سریال‌های ماه رمضانی به وجود خواهد آمد و بویژه دو مجموعه «پایتخت4» و «دردسرهای عظیم2» با توجه به ذهنیت قبلی بینندگان از آنها حتما طرفداران زیادی پیدا خواهند کرد.

بنا بر این گزارش، قصه سری جدید «دردسرهای عظیم» در ادامه همان سری اول ازسر گرفته می‌شود و بهار و همسرش که جواد عزتی و الناز حبیبی نقش آنها را ایفا می‌کنند، با بچه‌ای که پیدا شده است درگیر ماجراهایی می‌شوند.سریال «دردسرهای عظیم2» به کارگردانی برزو نیک ‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام بیست و یکم فروردین در منطقه سوهانک تهران کلید خورد. تمام بازیگرانی که در سری اول حضور داشتند در فصل دوم این سریال نیز به ایفای نقش می‌پردازند که از میان آنها می‌توان به مهدی هاشمی، الناز حبیبی، جواد عزتی و شهین تسلیمی اشاره کرد.«دردسرهای عظیم2» در 26 قسمت در شبکه سه برای پخش در ماه رمضان تولید می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها