هفته پیش اپل با فاصله کوتاهی از ارائه به‌روزرسانی قبلی، نسخه جدیدی از آی‌.او.‌اس جدید موسوم به 3.8 را منتشر کرد. طبق رسم سابق، این به‌روزرسانی برای آیفون 4 اس تا 6 پلاس و همچنین تمام مدل‌های آیپد و نسل پنجم آیپاد ارائه شده است.
کد خبر: ۷۸۹۳۰۳

به گفته اپل در این به‌روزرسانی جدید، عملکرد سیستم‌ عامل بهبود یافته، سرعت لود اپ‌ها بهتر شده، تغییراتی در بخش پیام‌ها، وای-‌فای، کنترل سنتر، تب‌های سافاری و کیبوردهای ثالث داده شده است، اما قابل مشاهده‌ترین تغییر، شکلک‌های کیبورد است و بیش از 300 شکلک (اموجی) اضافه شده است. اموجی‌های جدید بسیار خبرساز شده‌اند، زیرا کاربرانی که نسخه 3.8 را روی دستگاه خود نداشته باشند، به‌ جای شکلک‌های متداول، شکلک‌های عجیب و غریبی روی دستگاهشان دریافت می‌کنند.

غیر از آپدیت آی‌.او.‌اس، اپل به‌روزرسانی سیستم‌عامل، رایانه‌هایش را نیز منتشر کرده و آن را به نسخه 3 و01و01 ارتقا داده است. در این به‌روزرسانی بزرگ‌ترین تغییر قابل مشاهده اپ Photos است که محیط کاربری‌ آن شبیه نسخه آیفون و آیپد شده و به‌آسانی امکان انتقال تصاویر را از آی‌دیوایس به مک ممکن می‌کند، ضمن این‌ که یکپارچه‌سازی با آی‌کلاود بخوبی حفظ شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها