این دروبین ویژه، آیفون شما را به یک دوربین عکاسی نیرومند تبدیل خواهد کرد

چگونه با آیفون عکاسی حرفه‌ای کنیم؟

نسل بعدی تلفن همراه اپل به واسطه این خرید، بهتر خواهد شد

جهش چشمگیر در دوربین‌های آیفون

شرکت اپل با خرید یک شرکت متخصص ساخت عدسی‌های عکس‌برداری سه‌بعدی می‌تواند شاهد جهشی بزرگ در دوربین نسل بعدی آیفون باشد.
کد خبر: ۷۸۸۱۹۱
جهش چشمگیر در دوربین‌های آیفون

جام جم کلیک: شاید یکی از مواردی که تا به امروز در تلفن‌های همراه هوشمند شرکت اپل با پیشرفت خاصی همراه نبوده است را بتوان کیفیت دوربین آن‌ها دانست. از ابتدای عرضه نخستین تلفن همراه هوشمند با نام آیفون، شرکت اپل بر روی این سری، دوربین‌هایی خوب ولی نه در حد برترین‌های بازار قرار می‌داد. نخستین امری که مخاطبین تلفن‌های همراه در زمینه دوربین به آن توجه می‌کنند، مقدار توان دوربین در حد مگاپیکسل است و اپل هیچگاه در این امر در رده‌های بالای همراه‌های هوشمند قرار نداشت (هرچند که کیفیت دوربین‌های آیفون برخلاف بسیاری از محصولات دیگر شرکت‌ها، کاملا با رقم ادعا شده همخوانی داشت)

در زمان حاضر و با توجه به امکانات منحصر به‌فرد دوربین محصولاتی که شرکت‌هایی مانند اچ‌تی‌سی و ال‌جی عرضه کرده‌اند، نیاز اپل به ایجاد یک ساختار منحصر به‌فرد در دوربین تعبیه شده بر روی سری آیفون، بیش‌از‌پیش شده است و به همین دلیل نیز مسئولان این شرکت در اقدامی هوشمندانه برای استفاده از یک شرکت متخصص در این زمینه اقدام کرده‌اند. البته این شرکت با اپل همکاری نخواهد داشت بلکه توسط اپل خریداری شده است.

شرکت LinX در زمینه عدسی‌های ویژه دوربین تخصص دارد که می‌توانند تصویر را با عمق بیشتری برداشت کرده و در نتیجه امکان عکس‌برداری به‌صورت سه‌بعدی را بر روی تلفن‌های همراه هوشمند ممکن سازند و به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که آیفون 7 و یا در بدترین حالت آیفون 8، به قابلیت‌های عکس‌برداری سه‌بعدی مجهز باشد. شایان ذکر است که رقم پرداخت شده برای انجام این خرید به طور دقیق در رسانه‌ها اعلام نشده است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها